Στον στρατηγικό επαναπροσδιορισμό του brand name της Ρόδου, προχωρά η νέα δημοτική αρχή με σκοπό την επανατοποθέτηση του νησιού στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη διατηρώντας και συνεχίζοντας την περαιτέρω προβολή και ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος.
Με μία έτοιμη ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη μελέτη ο Δήμος Ρόδου σκοπεύει ουσιαστικά στο rebranding, την αναδημιουργία της ταυτότητας του νησιού, που θα είναι πλήρως εναρμονισμένη στη σύγχρονη εποχή και στους σύγχρονους κανόνες παρουσίασης ενός μοναδικού τουριστικού προορισμού, όπως είναι το νησί μας.
«Το rebranding δίνει τώρα την ευκαιρία για μία νέα ταυτότητα της Ρόδου , για επανεκκίνηση και επαναπροσδιορισμό του νησιού στη σύγχρονη εποχή, που απαιτεί αλλαγές σε όλα κάνοντας τον προορισμό «Ρόδος» περισσότερο ελκυστικό, περισσότερο εξελιγμένο, που απευθύνεται στη νεολαία αλλά και σε καινούργιους επισκέπτες» υπογραμμίζει ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού Γεώργιος Τόππος (φωτογραφία), τονίζοντας:
«Προχωράμε στην ανάπτυξη του brand name “Ρόδος“, το καθιστούμε περισσότερο διαδεδομένο, στην επικοινωνία με τον επισκέπτη και ξεκινάμε διαδικασίες που οδηγούν στην ενεργοποίηση της εμπειρίας του προορισμού καθώς και στην ανανέωση του πληροφοριακού υλικού που διαθέτουμε για το νησί. Θα περιλαμβάνει φυσικά και έργα ποιότητας και βελτίωσης της καθημερινότητας του πολίτη και του επισκέπτη, καθώς και του περιβάλλοντος, στοχεύοντας να περάσουμε με επιτυχία στη νέα εποχή της Ρόδου διατηρώντας στην κορυφή το brand “Ρόδος”.