LoveHER | Τουριστική προβολή του Ηρακλείου: Επίσημη προβολή του σποτ, εμπνευσμένο από τα γράμματα HER της λέξης HERAKLION

19-07-24 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Κέρδισε τις εντυπώσεις το σποτ που εντάσσεται στην νέα τουριστική καμπάνια του Δήμου Ηρακλείου  «loveHER | 5 Senses | 365 Days» κατά την πρώτη επίσημη προβολή του στη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης στην καρδιά της πόλης στο εξωτερικό χώρο του Heraklion Info Point στην Πλατεία Νικηφόρου Φωκά (Λιοντάρια) το βράδυ της Πέμπτης 18 Ιουλίου.

Η νέα καμπάνια με τίτλο «loveHER | 5 Senses | 365 Days», που εγκαινιάστηκε χθες με την προβολή του σποτ, είναι εμπνευσμένη από τα τρία πρώτα γράμματα HER της αγγλικής λέξης HERAKLION, και αναδεικνύει το Ηράκλειο, έναν τόπο πλούσιο σε ιστορία, πολιτισμό και γεύσεις, ως τον ιδανικό προορισμό που προσφέρεται για απόλαυση 365 μέρες τον χρόνο. Η καμπάνια «loveHER» σε προσκαλεί να ανακαλύψεις, να ζήσεις και να αγαπήσεις το Ηράκλειο με όλες σου τις αισθήσεις: Κοιτώντας, Νιώθοντας, Δοκιμάζοντας, Οσφραίνοντας, Ακούγοντας, ή αλλιώς See, Feel, Taste, Smell, Hear. Κάτι που αποτυπώνεται και στο εντυπωσιακό βίντεο που παρουσιάστηκε και συνοδεύει από χθες την νέα τουριστική καμπάνια.

 Την εκδήλωση άνοιξε ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αλέξης Καλοκαιρινός ο οποίος εξήρε το δυναμικό του Δήμου τονίζοντας ότι έχει όλες τις προϋποθέσεις να καταστεί, εκτός των άλλων, και τουριστικός προορισμός. Ο Αλέξης Καλοκαιρινός αναφέρθηκε στην νέα τουριστική καμπάνια αναλύοντας τη βαθύτερη σημασία του κεντρικού μηνύματος της:

«LoveHER, αγαπήστε το Ηράκλειο λοιπόν, το οποίο προϋποθέτει πρώτα από όλα να αγαπήσουμε εμείς το Ηράκλειο. Το αγαπάμε; Οπωσδήποτε το αγαπάμε, αλλά πρέπει να το αγαπήσουμε περισσότερο και πρέπει να το αγαπήσουμε έμπρακτα. Πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο για το Ηράκλειο, όλοι μας και η Δημοτική Αρχή και οι πολίτες» και συμπλήρωσε πως «Πρέπει να βελτιώσουμε τις υποδομές μας, πρέπει να χτίσουμε πάνω σε ένα κεφάλαιο το οποίο υπάρχει ήδη και θα πρέπει αυτό να γίνει και με πάθος. Αυτό υπονοεί και η καμπάνια LoveHER.

Με όλες μας τις αισθήσεις, με όλες μας τις δυνάμεις θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το Ηράκλειο ένα προορισμό για όλο το χρόνο, για όλους τους ανθρώπους. Αυτός είναι ένας στόχος εφικτός, αρκεί βέβαια να τον πιστέψουμε και να τον ενστερνιστούμε πρώτα από όλα εμείς οι ίδιοι.». 

 Στη συνέχεια, την εκδήλωση χαιρέτησαν η Υπουργός Τουρισμού και η Πρόεδρος του ΕΟΤ. Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη συνεχάρη το Δήμο Ηρακλείου για την έναρξη της νέας τουριστικής καμπάνιας «LoveHER» τονίζοντας:

«Η καμπάνια αυτή αναδεικνύει την αυθεντικότητα και την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά του Ηρακλείου, προσελκύοντας επισκέπτες που αναζητούν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Είμαι βέβαιη ότι η καμπάνια «LoveHER» θα επιτύχει τους στόχους της και θα συμβάλει στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Το Υπουργείο Τουρισμού στηρίζει πάντα προσπάθειες που έχουν ως στόχο την ανάδειξη της αυθεντικότητας των προορισμών, με επικοινωνιακά σύγχρονο τρόπο.».

Η Πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, εξέφρασε τη θερμή της υποστήριξη για την έναρξη της καμπάνιας "LoveHER" σημειώνοντας ότι αυτή η πρωτοβουλία φώτισε την αυθεντική γοητεία και τον πολιτιστικό πλούτο του Ηρακλείου, προσελκύοντας επισκέπτες που αναζητούν ξεχωριστές εμπειρίες.

Τόνισε ακόμη ότι ο ΕΟΤ ενίσχυσε την προώθηση αυτής της καμπάνιας, συμβάλλοντας στην καθιέρωση του Ηρακλείου ως προορισμού με βιώσιμο τουρισμό και ποιοτική τουριστική ανάπτυξη. Η Πρόεδρος του ΕΟΤ δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει τη σημασία της συνεργασίας όλων των φορέων και κατοίκων για την επίτευξη αυτών των στόχων και συνεχάρη τη Δημοτική Αρχή και όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση αυτής της εξαιρετικής προσπάθειας.

Στη φιλοσοφία της καμπάνιας αναφέρθηκε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Ανάπτυξης της Τοπικής Οικονομίας Γιώργος Αγριμανάκης ο οποίος ανέπτυξε το όραμα της Δημοτικής Αρχής και τόνισε τις σημαντικές και ποικίλες δυνατότητες του Δήμου Ηρακλείου.

Ο Γιώργος Αγριμανάκης σημείωσε ότι το Ηράκλειο είναι ένας προορισμός που μπορεί να προσφέρει μοναδικές  δυνατότητες για ειδικές μορφές τουρισμού όπως είναι ο συνεδριακός και ο αθλητικός τουρισμός, ο αγροτουρισμός αλλά και ο γαστρονομικός τουρισμός υπενθυμίζοντας ότι ο Δήμος είναι αναγνωρισμένη Δημιουργική Πόλη Γαστρονομίας από την UNESCO και συμπλήρωσε: «Αισθάνομαι υπερηφάνεια και ενθουσιασμό, καθώς μαζευτήκαμε για να αναδείξουμε την αληθινή ουσία του Ηρακλείου - μια πόλη που όχι μόνο έχει διαρκέσει στον χρόνο, αλλά και που  μεταμορφώνεται σε ένα φάρο ιστορίας, πολιτισμού, και υποσχέσεων για το μέλλον. Η νέα Δημοτική Αρχή του Αλέξη Καλοκαιρινού, και προσωπικά εγώ ως αρμόδιος Αντιδήμαρχος, δεσμευόμαστε, στην προώθηση ενός βιώσιμου, ανθεκτικού και ποιοτικού τουρισμού, που θα ωφελεί όχι μόνο τους επισκέπτες μας αλλά και τους αγαπημένους μας κατοίκους αυτού του Δήμου και αυτής της πόλης.».

 Την παρουσίαση παρακολούθησαν εκπρόσωπος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης, εκπρόσωποι Βουλευτών, ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης Γιώργος Πιτσούλης, ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης, Αντιπεριφερειάρχες, Δήμαρχοι, Αντιδήμαρχοι, Πρόεδροι Δημοτικών Οργανισμών και Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Ηρακλείου, ο Διοικητής της 7η ΥΠΕ Κρήτης Νεκτάριος Παπαβασιλείου, ο Αερολιμενάρχης Ηρακλείου Γιώργος Πλιάκας, ο Προέδρος της ΕΑΣΗ Σταύρος Γαβαλάς, εκπρόσωποι φορέων και αρχών, ξενοδόχοι, ταξιδιωτικοί πράκτορες, επιχειρηματίες, δημοσιογράφοι, καθώς και πλήθος κόσμου.

 Την εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος Μίρκα Οικονομοπούλου.

 

διαβάστε ακόμα

Η Πιερία ενημερώνει καθηγητές Πανεπιστημίων από την Ασία για την τουριστική ταυτότητα της περιοχής
Βρετανικός τουρισμός | Oι αυθεντικές τοπικές εμπειρίες και η γαστρονομία είναι το κλειδί για το 2025
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Μιλάνο: Στο τραπέζι η αύξηση του τουριστικού φόρου για τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων
Ουγγαρία | Κυβερνητική εκτίμηση: στα 1.000 ευρώ ο κατώτατος μισθός και στα 2,500 ευρώ ο μέσος μισθός την επόμενη 3τία
Υψηλότερος ο μέσος ετήσιος μισθός στη Ρουμανία σε σχέση με την Ελλάδα
Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο 8μηνο
Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
“Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας
Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων