Η Κως ως ο ιδανικός προορισμός του ευ ζην | Κοινές δράσεις από Marketing Greece και Ikos Resorts

06-08-24 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Με στόχο την ανάδειξη του πολυδιάστατου τουριστικού προϊόντος της Κω, η Marketing Greece και τα Ikos Resorts του Ομίλου Sani/Ikos, ενώνουν δυνάμεις, για μία ακόμη χρονιά, υλοποιώντας μία σειρά δράσεων δίνοντας έμφαση στα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού και  προβάλλοντας τον πλούτο εμπειριών που προσφέρει στον επισκέπτη.

Με όχημα τη δημιουργία πρωτότυπου ταξιδιωτικού περιεχομένου, η Κως αποκαλύπτει την προσωπικότητά της και συστήνει στον ταξιδιώτη την αναζωογονητική και θεραπευτική της πλευρά. 

Στο νέο βίντεο Kos | A sanctuary of body and soul in the Aegean, στo νησί του Ιπποκράτη που ενσωματώνει στην πράξη την έννοια του ευ ζην, ο ταξιδιώτης ξεναγείται σε όλα εκείνα τα στοιχεία που συμβάλλουν στην ευζωία: από την περιήγηση στον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου, την οινογευσία σε αμπελώνες του νησιού, που διατηρούν ζωντανή την οινοποιητική παράδοσή του, την επίσκεψη σε καλλιέργεια αλόης, μέχρι τις χαλαρωτικές βόλτες στο εξωτικό περιβάλλον της Κω και τις θεραπευτικές βουτιές στα κρυστάλλινα νερά της.

Παράλληλα, δυο επεισόδια podcasts αφιερωμένα στο Ασκληπιείο, Το Ασκληπιείο της Κω & ο Ιπποκράτης και Ο Ασκληπιός και τα Ασκληπιεία της αρχαίας Ελλάδας, μεταφέρουν την ιστορία του αρχαιολογικού χώρου, τη φιλοσοφία της ευζωίας στην αρχαιότητα και τη σπουδαιότητα της διδασκαλίας του Ιπποκράτη τη σημερινή εποχή. Όλο το ηχητικό περιεχόμενο για το σημαντικότερο θεραπευτήριο του αρχαίου κόσμου, αλλά και τόπο διάδοσης της διδασκαλίας του Ιπποκράτη, θα παραχωρηθεί ελεύθερο προς χρήση σε όλη την τουριστική κοινότητα της Κω.

Επιπλέον, με στόχο την περαιτέρω προώθηση του περιεχομένου για την ανάδειξη της Κω, που δημιούργησαν η Marketing Greece και τα Ikos Resorts, υλοποιείται ειδική ψηφιακή καμπάνια, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, αξιοποιώντας το οικοσύστημα του Discovergreece.com.

διαβάστε ακόμα

AAA Travel: Η Αθήνα στους 10 κορυφαίους προορισμούς διακοπών των Αμερικανών αυτό το φθινόπωρο
31η Ανάβαση Ανατολής στην Αγιά Λάρισας
Εντυπωσιακό γυάλινο γλυπτό μήκους 21 μέτρων στο αίθριο του King George
CLIA: "Καλούμε την Ελληνική κυβέρνηση να εφαρμόσει το νέο τέλος στην κρουαζιέρα από το 2026"
Βαλεαρίδες: Ο τουρισμός προκαλεί ελλείψεις λεωφορείων για σχολικές εκδρομές
Vakantie Discounter: Η Ελλάδα τρίτη επιλογή των Ολλανδών στις κρατήσεις last minute
Νέα συνεργασία της Gulf Air με τη SKY express - Πτήσεις μεταξύ Ελλάδας, Ευρώπης και Μπαχρέιν
Ο Έλληνας Επίτροπος Μεταφορών και Τουρισμού στη νέα Κομισιόν
Amex Trendex: Σε ταξίδια και βιωματικές εμπειρίες στρέφονται οι καταναλωτές για την εορταστική περίοδο του 2024
Lamda Development | Πώληση οικοπέδων στο Ελληνικό στον εφοπλιστή Γ. Προκοπίου - deal 120 εκατ. ευρώ