Νέο λογότυπο για την καμπάνια τουριστικής προβολής της Λέσβου

04-10-24 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Τη δημιουργία νέου λογοτύπου για την αναγνωρισιμότητα του προορισμού της Λέσβου αποφάσισε ο δήμος Μυτιλήνης.

Ειδικότερα, το νέο, σύγχρονο τουριστικό λογότυπο, θα χρησιμοποιείται στις ετήσιες διαφημιστικές καμπάνιες του δήμου Μυτιλήνης και θα αφορά στο brand προορισμού της Λέσβου με τίτλο visitlesvos. Το λογότυπο θα πρέπει να ακολουθεί τις παγκόσμιες τουριστικές τάσεις και να συμπεριλαμβάνει τέτοια στοιχεία, ώστε να οπτικοποιεί τα πλέον αξιοποιήσιμα χαρακτηριστικά της Λέσβου, έχοντας ως απώτερο σκοπό τη διεθνή ταυτοποίηση του προορισμού.

Το τουριστικό λογότυπο θα χρησιμοποιείται όχι μόνο στην τουριστική προβολή του δήμου Μυτιλήνης, αλλά και σε υλικό εκδηλώσεων, συνεδρίων και γενικότερα δράσεων εξωστρέφειας και δημοσίων σχέσεων. Με βάση το λογότυπο, θα εκπονηθεί και σχετική μελέτη που θα περιλαμβάνει το σύνολο της ταυτότητας του προορισμού της Λέσβου (destination branding).

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο