Νέο λογότυπο για την καμπάνια τουριστικής προβολής της Λέσβου

04-10-24 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Τη δημιουργία νέου λογοτύπου για την αναγνωρισιμότητα του προορισμού της Λέσβου αποφάσισε ο δήμος Μυτιλήνης.

Ειδικότερα, το νέο, σύγχρονο τουριστικό λογότυπο, θα χρησιμοποιείται στις ετήσιες διαφημιστικές καμπάνιες του δήμου Μυτιλήνης και θα αφορά στο brand προορισμού της Λέσβου με τίτλο visitlesvos. Το λογότυπο θα πρέπει να ακολουθεί τις παγκόσμιες τουριστικές τάσεις και να συμπεριλαμβάνει τέτοια στοιχεία, ώστε να οπτικοποιεί τα πλέον αξιοποιήσιμα χαρακτηριστικά της Λέσβου, έχοντας ως απώτερο σκοπό τη διεθνή ταυτοποίηση του προορισμού.

Το τουριστικό λογότυπο θα χρησιμοποιείται όχι μόνο στην τουριστική προβολή του δήμου Μυτιλήνης, αλλά και σε υλικό εκδηλώσεων, συνεδρίων και γενικότερα δράσεων εξωστρέφειας και δημοσίων σχέσεων. Με βάση το λογότυπο, θα εκπονηθεί και σχετική μελέτη που θα περιλαμβάνει το σύνολο της ταυτότητας του προορισμού της Λέσβου (destination branding).

διαβάστε ακόμα

Τουρκία: Ρωσία και Γερμανία οι μεγαλύτερες αγορές για τον τουρισμό το α’ 8μηνο
American Express Travel: Ένα Ελληνικό νησί στους 10 «καυτούς» προορισμούς των Αμερικανών για το 2025
GReco Islands: Βιώσιμη και ανθεκτική ανάπτυξη για 39 μικρά νησιά
Τουρισμός: Η Αθήνα και τα νησιά του Αιγαίου καθιερώνονται διεθνώς ως top προορισμοί πολιτισμού και ευεξίας
Uber | Ρεκόρ ανάπτυξης την τουριστική περίοδο 2024 στην Ελλάδα, +47% στην Αθήνα
Ε.Ξ. Ρόδου | Συνάντηση για τα προβλήματα των ξενοδοχείων σε Ιξιά & Ιαλυσός / Κρεμαστή
Ο ΕΟΤ καλύτερος Οργανισμός Τουρισμού 2024 στη βρετανική αγορά
Ελληνικές περιφέρειες προβάλλονται στην Τουρκία - εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη
Απογείωση της αεροπορικής κίνησης στο αεροδρόμιο της Αθήνας τον Σεπτέμβριο και το 9μηνο
Deloitte | 8 παγκόσμιες τάσεις διαμορφώνουν τη «δημόσια διοίκηση του μέλλοντος»