Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά

11-11-24 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Με θετικά μηνύματα για την τουριστική κίνηση στη Χαλκιδική από το Ηνωμένο Βασίλειο επέστρεψε ο  Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής από την διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market (WTM) 2024, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο από τις 4 έως τις 6 Νοεμβρίου.

Ο στόχος της συμμετοχής ήταν η προώθηση της Χαλκιδικής ως ένας εξαιρετικός τουριστικός προορισμός για το 2025, με έμφαση στις αυξανόμενες επιλογές διακοπών και την ποικιλία των διαθέσιμων δραστηριοτήτων για κάθε τύπο ταξιδιώτη.

Κατά τη διάρκεια των 3 ημερών, τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν προ-καθορισμένα ραντεβού με βασικούς παράγοντες του διεθνούς τουρισμού, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων ταξιδιωτικών πρακτόρων και Tour Operator, δημοσιογράφων, και συνεργατών του κλάδου, ενισχύοντας περαιτέρω τη διεθνή εικόνα της Χαλκιδικής και τις εμπορικές συνεργασίες για το μέλλον.

Μέσα από αυτές τις συναντήσεις, αποκαλύφθηκαν οι θετικές προοπτικές για τη Χαλκιδική τη νέα τουριστική σεζόν. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της Jet2, oι προκρατήσεις παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του +11% σε σχέση με πέρσι ενώ παράλληλα, αυξάνεται η συχνότητα των πτήσεων από 11 σε 12 φορές/την εβδομάδα, με τις απευθείας πτήσεις να ξεκινούν αρκετά πιο νωρίς το 2025, στις 5 Απριλίου, ενώ για το 2026, έχει αποφασιστεί να προστεθεί ακόμα μία απευθείας πτήση από το East Midlands. Αντίστοιχα, και η TUI βρίσκεται στο συν 5%, κάτι που αποδεικνύει ότι η Χαλκιδική εδραιώνεται ως ένας από τους προτιμώμενους προορισμούς διακοπών των Άγγλων τουριστών. Η ζήτηση εστιάζεται κυρίως στις ξενοδοχειακές μονάδες, στα καταλύματα που έχουν υιοθετήσει φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές και τις εμπειρίες που προάγουν την τοπική κουλτούρα. 

Η επιτυχημένη παρουσία της Χαλκιδικής στην έκθεση κορυφώθηκε με τη βράβευσή της ως Best Emerging Destination 2024 στα Greek Travel Awards, μια διάκριση που επιβεβαιώνει τη δυναμική του προορισμού να ξεχωρίσει στη διεθνή τουριστική σκηνή. Η βράβευση αυτή αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση των προσπαθειών του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής για την ανάδειξη της περιοχής ως έναν κορυφαίο προορισμό που καλύπτει τις απαιτήσεις των σύγχρονων ταξιδιωτών.

Ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, κ. Γρηγόρης Τάσιος, δήλωσε: «Η φετινή συμμετοχή μας στη WTM και η βράβευση ως “Best Emerging Destination” για το 2024 επιβεβαιώνουν τις μεγάλες δυνατότητες της Χαλκιδικής και την ισχυρή θέση της στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ποιότητα, να προωθούμε τις αυθεντικές εμπειρίες και να συνεργαζόμαστε με κορυφαίους φορείς του τουρισμού για να ενισχύσουμε το ρόλο της Χαλκιδικής ως ενός μοναδικού προορισμού».

διαβάστε ακόμα

Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.
Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων
Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό