Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: σε εταιρείες οι υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων για τουριστική προβολή και για πληροφοριακό σύστημα

04-03-15 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σε αναθέσεις έργων για τουριστικές υπηρεσίες προχώρησε ο Περιφερειάρχης Ιονίων νήσων κ. Θεόδωρος Γαλιατσάτος.

Αναλυτικά προχώρησε σε απ' ευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών ενεργειών δημοσίων σχέσεων στην εταιρεία Straub & Linardatos GmbH, συνολικής δαπάνης 19.410 ευρώ συν 23% Φ.Π.Α. Το έργο χρηματοδοτείται από τη πράξη «Τουριστική Προβολή Ιονίων Νήσων 2014-2015», η οποία έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτικής Ελλάδας-Πελοποννήσου-Ιονίων Νήσων 2007-2013».  Η δράση που ανατίθεται είναι οι ενέργειες δημοσίων σχέσεων για την προβολή της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, με στόχευση στο Γερμανικό καταναλωτικό κοινό που στόχο έχει να αναδείξει το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας.

Η παροχή των υπηρεσιών θα γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες της Διεύθυνσης Τουρισμού Ιονίων Νήσων, ενώ για την παρακολούθηση και παραλαβή των εκτελεσθεισών ενεργειών αρμόδια θα είναι η Επιτροπή παρακολούθησης και παραλαβής όπως αυτή έχει οριστεί από την Οικονομική Επιτροπή Ιονίων Νήσων για το έτος 2015.

Επίσης, η Περιφέρεια ανέθεσε στην Εταιρεία «ACTIVE COMPUTER SYSTEMS Α.Ε.» την προμήθεια  εξοπλισμού και λογισμικού για το έργο « Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Προβολής και Ανάδειξης του τουριστικού και πολιτιστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων με χρήση» για το Υποέργο 2: Προμήθεια Ηλεκτρονικοού Εξοπλισμού και Έτοιμου Λογισμικού.

Το συνολικό κόστος για όλες τις δράσεις, ανέρχεται στο ποσό των 77.805,43 συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. 23%.

 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο