Με μεγάλες καμπάνιες ενημέρωσης των τουριστών, μέσω της Amsterdam Marketing, μετά από διαβούλευση με τους φορείς και τους κατοίκους σχετικα με τη φιλοσοφία της φιλοξενίας, διαχειρίζεται τον υπερ- τουρισμό το Άμστερνταμ.
Όπως τόνισε η διευθύντρια στρατηγικής μάρκετινγκ της Amsterdam Partners, κ. Geerte Udo, μιλώντας στο συνέδριο του ΣΕΤΕ, η πόλη αντιμετωπίζει προβλήματα εξαιτίας των μεθυσμένων τουριστών ηλικίας 18-34, από τη Βρετανία και την Ολλανδία.
Έτσι, ιδιαίτερα στις 2 αγορές αυτές προβάλλεται ως η πόλη της ελευθερίας, της ελεύθερης επιλογής που είναι φιλόξενη για όλους, που θέτει όμως ως προϋπόθεση το σεβασμό και την καλή συμπεριφορά.
Στο πλαίσιο αυτό, ο υπερ-τουρισμός αντιμετωπίζεται με καμπάνιες δραστηριοτήτων στην πόλη τόσο για τους κατοίκους όσο και για τους τουρίστες.
Η τουριστική καμπάνια του Άμστερνταμ, «I amSterdam” με διαχείριση του brand της πόλης που θέτει στο επίκεντρο τους κατοίκους, τις επιχειρήσεις και τους επισκέπτες της, βασίζεται στο συναίσθημα και την ολιστική προσέγγιση.
Στόχος για τους κατοίκους είναι να νιώθουν περήφανοι για την πόλη τους, να συμμετέχουν σε πολιτιστικά δρώμενα και να ανακαλύπτουνανεξερευνητες πλευρές της.
Η καμπάνια στοχεύει ακόμα σε καλύτερη ποιότητα επισκεπτών και στη σωστή κατανομή τους στο χώρο και στον χρόνο, ενώ σε επίπεδο επαγγελματικών συναντήσεων, προωθείται η ενίσχυση της εικόνας της πόλης, η προσέλκυση και η διατήρηση επαγγελματιών. Προωθείται δε ως τόπος δημιουργικών ιδεών για νέες επιχειρήσεις.
Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού
Συνέδριο ΣΕΤΕ: Πώς η Κοπεγχάγη αναπτύσσει τον τουρισμό της
Η Ε.Κουντουρά στο συνέδριο του ΣΕΤΕ: Πώς προωθείται η ψηφιακή μετάβαση του ελληνικού τουρισμού