Στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ – MarketingGreece για την υποστήριξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας

14-12-22 | ΣΕΤΕ

Mε απαραίτητη συνθήκη την ένωση δυνάμεων και τη δημιουργία συνεργειών για την επόμενη ημέρα του τουρισμού στην Ελλάδα, ο ΕΟΤ και η MarketingGreeceεπενδύουν στην τεχνογνωσία τους, συμπράττουν καιυλοποιούν στοχευμένες καμπάνιες προβολής για την Αθήνα, Κεντρική Μακεδονία (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Όλυμπος), Χανιά και Καβάλα-Θάσο.

Με όχημα τα SocialMedia, δίνοντας έμφαση στο Instagram και το TikTok, έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί ένα διαφημιστικό πλάνο προβολής, σε στοχευμένες αγορές των προορισμών.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας θα δημιουργηθεί ταξιδιωτικό περιεχόμενο, το οποίο θα εστιάζει στις εμπειρίες και στο localculture των προορισμών, «χτίζοντας» στις αρχές και της αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης.

OΔημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ, δήλωσε: «Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Marketing Greece και τον ιδιωτικό τομέα που στηρίζει τις δράσεις της όλα αυτά τα χρόνια στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Καβάλα και τα Χανιά, συμβάλλοντας ενεργά στην κοινή προσπάθεια προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό. Η επόμενη μέρα του τουρισμού μας χρειάζεται όλους στην πρώτη γραμμή για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας».

Η CEO της MarketingGreece, Ιωάννα Δρέττα συμπλήρωσε: «Είναι βέβαιο πως ο ελληνικός τουρισμός έχει μόνο να ωφεληθεί από τη στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της MarketingGreece. Μέσα από μια σειρά στοχευμένων και κοινών δράσεων, δημιουργούν ένα νέο, δυναμικό και πολλά υποσχόμενο μοντέλο συνεργασίας, όπου η πολύχρονη εμπειρία του ΕΟΤ συναντά το πολυεπίπεδο έργο της MarketingGreece, δίνοντας προστιθέμενη αξία στη χώρα».

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....