Marketing Greece: 50 Δημιουργικοί Έλληνες – 50 αφίσες για την Ελλάδα

13-02-23 | ΣΕΤΕ

Εσύ, πως βλέπεις την Ελλάδα; Αυτό ήταν το ερώτημα που έθεσε η Marketing Greece σε 50 δημιουργικούς Έλληνες και οι απαντήσεις τους αποτυπώθηκαν σε ένα γεμάτο Ελλάδα coffee table book. Εικόνες από ελληνικό καλοκαίρι και όχι μόνο, σύμβολα και παραστάσεις συνυφασμένες με την ταυτότητα της χώρας μας, δημιουργίες εμπνευσμένες από την προσωπικότητα της Ελλάδας, κείμενα και λέξεις που κλειδώνουν την ουσία της. Αυτό είναι το ξεχωριστό αποτέλεσμα της ειδικής έκδοσης, 50 αφίσες για την Ελλάδα. 

«Ήρθε η ώρα να κοιτάξουμε την Ελλάδα από μια άλλη οπτική. Μια οπτική δημιουργική, αισιόδοξη, οραματική, η οποία πετυχαίνει να συνθέσει μια νέα ταυτότητα. Για αυτό ζητήσαμε από 50 δημιουργικούς Έλληνες και δημιουργικές Ελληνίδες να εμπνευστούν από την πατρίδα μας και να αποτυπώσουν τον τρόπο με τον οποίο την βλέπουν» δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα, CEO Marketing Greece και συμπλήρωσε πως «Δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω τους/τις 50 δημιουργούς που συμμετείχαν με τόση προθυμία, πάθος και μεράκι σε αυτή την έκδοση. Είμαστε ευγνώμονες για το αποτέλεσμα και τη συμμετοχή των:

Ancient Greek Sandals

Beetroot

Block722

Cacao Rocks

Δeltakappadesign

Deux Hommes

Peter Economides 

Elastic Architects 

Flux – Office

Kióhne

OOAK architects 

Yorgo Tloupas

Ειρήνη Βεργίτση 

Μαρίνα Βερνίκου 

Παντελής Βιταλιώτης 

Δημήτρης Γκιρλέμης

Τίνα Δασκαλαντωνάκη 

Μάρα Δεσύπρη

Ντάντα Ιωαννίδου

Κωνσταντίνος Κακανιάς 

Δημήτρης Καλαβρός 

Λίντα Καπετανέα 

Γιώργος Καπλανίδης 

Σταμάτης Καραΐσκος

Λητώ Καρακωστάνογλου 

Νικομάχη Καρακωστάνογλου 

Κατερίνα Κατώπη – Λυκιαρδοπούλου 

Δημήτρης Κολιαδήμας 

Δήμητρα Κολοτούρα 

Γιώργος Κορδάκης

Μηνάς Κοσμίδης

Θανάσης Κρίκης

Αλεξία Κυριακοπούλου

Γιάννης Κωνσταντινίδης 

Θοδωρής Λαλάγκας

Γαλάτεια Λασκαράκη

Λουκία 

Κασσάνδρα Μαρινοπούλου

Βαγγέλης Μπόνιος

Ελευθερία Ντεκώ

Χρύσανθος Πανάς

Θανάσης Παπαθανασίου

Χριστίνα Πουτέτση

Κωνσταντίνος Ρήγος

Κώστας Σπαθής

Γιάννης Τοκαλατσίδης

Ιωάννης Φετάνης 

Μαρία Φιλοπούλου

Γιώργος Χαδούλης

Στάμος Χονδροδήμος».

Ενώ ο Φώτης Τσιμέλας, Creative Director του coffee table book, δήλωσε πως «Αυτό είναι ένα βιβλίο με 50 ιδέες που μοιάζουν με τελείες, σαν αστέρια στον ουρανό, που εάν ενωθούν μεταξύ τους δημιουργούν έναν κώδικα επικοινωνίας. Μια γλώσσα κοινή, ένα μυστικό κρυμμένο φανερά».

Δείτε τα έργα των 50 δημιουργικών Ελλήνων εδώ

 

διαβάστε ακόμα

Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις
Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό