Μετρώντας ήδη 4 χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας η Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου πραγματοποίησε σήμερα, Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023, παρουσίαση του έργου της στο ξενοδοχείο Lucy Hotel στην Καβάλα, παρουσία πλήθους κόσμου.
Σήμερα η Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου ενισχύεται σημαντικά με την ένταξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) στο σχήμα της. Έτσι, αποτελούμενη πλέον από επτά (7) συμμάχους - Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, Επιμελητήριο Καβάλας, Fraport Greece, AEGEAN, Marketing Greece και Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) - η Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου ενώνει δυνάμεις και πόρους και θέτει την ανάδειξη και προώθηση της τουριστικής ταυτότητας των δύο προορισμών στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της.
Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και ελκυστικότητας των δύο προορισμών, την ανάδειξη των αυθεντικών εμπειριών που προσφέρουν, την προβολή της διαφορετικότητας των προορισμών, αλλά και της μεταξύ τους εγγύτητα, η Σύμπραξη Τουρισμού σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις που απευθύνονται στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό. Για το 2023, η Σύμπραξη συνεχίζει να χτίζει περαιτέρω στον αυθεντικό χαρακτήρα των προορισμών, εμβαθύνοντας και αποκαλύπτοντας τις λιγότερο γνωστές εμπειρίες που εμπλουτίζουν και διαμορφώνουν ένα πολυθεματικό τουριστικό προϊόν.
Όπως η κοντινή απόδραση από την Καβάλα στο ανεξερεύνητο Παγγαίο Όρος και μια σειρά ξεχωριστών εμπειριών, πεζοπορία μέσα στη φύση, παραδοσιακά χωριά, αμπελώνες, τοπικά προϊόντα. Ενώ παράλληλα ο πλούτος των χειροτεχνιών (crafts), τα δημοφιλή τοπικά προϊόντα της Θάσου και η παράδοση και κουλτούρα των κατοίκων του νησιού βρίσκονται σε πρώτο πλάνο αποτυπώνοντας το έντονο στοιχείο αυθεντικότητας του προορισμού και αναδεικνύοντας την πολιτιστική του αξία.
Συνολικά μέχρι σήμερα έχουν δημιουργηθεί 11 travel video, περισσότερες από 150 φωτογραφίες, 11 ταξιδιωτικά αφιερώματα στο discovergreece.com και προώθηση του συνολικού περιεχομένου με ψηφιακές καμπάνιες προβολής. Αξιοσημείωτο είναι το ψηφιακό αποτύπωμα των δράσεων με reach 10 εκατ. και 1.5 εκατ. video views. Επιπλέον, έχουν υλοποιηθεί 15 δημοσιογραφικά ταξίδια από τις αγορές – στόχο των προορισμών με εκπροσώπους από διεθνή ΜΜΕ, έχοντας επιτύχει περισσότερα από 40 δημοσιεύματα.
Ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ, δήλωσε πως «Οι προκλήσεις της επόμενης μέρας για τον τουρισμό είναι ήδη εδώ. Βασική προϋπόθεση για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του νέου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος που διαμορφώνεται είναι η συνεργασία. Για αυτό ο ΕΟΤ ενώνει δυνάμεις με την Marketing Greece και τον ιδιωτικό τομέα και στην Καβάλα - Θάσο, συμβάλλοντας έμπρακτα στην κοινή προσπάθεια προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό. Η επόμενη μέρα του τουρισμού μας χρειάζεται όλους και ευελπιστώ αυτή η κοινή πρωτοβουλία μας να αποτελέσει οδηγό για όλους».
Η Ιωάννα Δρέττα, CEO Marketing Greece, υπογράμμισε τη σημασία της Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου λέγοντας πως «Είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός πως η Καβάλα και η Θάσος στέκονται δυναμικά και με αφοσίωση στη δημιουργία, διατήρηση και ενίσχυση της Σύμπραξης Τουρισμού, αποτελώντας παράδειγμα προς μίμηση», ενώ παρουσιάζοντας το έργο που έχει υλοποιηθεί μέχρι σήμερα τόνισε ότι «Η ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας των δυο προορισμών εστιάζει σε μια βαθύτερη προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος, φέρνοντας στην πρώτη γραμμή την αυθεντικότητα, την παράδοση, αλλά και τις ξεχωριστές εμπειρίες που προσφέρουν στους επισκέπτες τους. Η βαθύτερη κατανόηση από όλους της ταυτότητας των προορισμών είναι προϋπόθεση για το χτίσιμο του brand τους».
Ο Αντώνης Μιτζάλης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, δήλωσε πως: «Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζουμε σήμερα τις δράσεις ανάδειξης και προβολής της ευρύτερης περιοχής Καβάλας – Θάσου. Με πίστη στο κοινό μας όραμα συνεχίζουμε την άρτια συνεργασία των τοπικών φορέων ξενοδόχων και επαγγελματιών με την Marketing Greece και ελπίζουμε η προσπάθεια αυτή να ενδυναμώνεται χρόνο με το χρόνο».
Ο Πάρις Παρασχούδης, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, δήλωσε πως «Η αρχή «Η ισχύς εν τη ενώσει», είναι ακόμα πιο σημαντική για τον κλάδο του Τουρισμού, όπου οι εμπλεκόμενοι είναι πολλοί, και η παραδοχή για το «κοινώς αποδεκτό» μη δεδομένη. Η Marketing Greece συνέβαλε καθοριστικά, στο να προσεγγίσουμε το τουριστικό μας προϊόν με Ανθρωποκεντρικό - Βιωματικό τρόπο, και να το συνδέσουμε με ότι εκφράζει την «Ελληνικότητά» μας. Χωρίς να αρνούμαστε ως προορισμός τον «ήλιο και τη θάλασσα» που είναι εκ των πραγμάτων η κύρια μορφή τουρισμού στη Θάσο, η στρατηγική μας είναι, να τη συμπληρώσουμε με περισσότερες εκδοχές του τι σημαίνει Θάσος, οι οποίες μπορούν να μεταφραστούν σε τουριστικές εμπειρίες. Προσβλέπω, στην συνέχιση της μέχρι τώρα γόνιμης συνεργασίας μας, για την περαιτέρω ανάδειξη της τουριστικής μας ταυτότητας».
Ο Μάρκος Δέμπας, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Καβάλας, συμπλήρωσε πως: «Η κοινή προσπάθεια των Φορέων μας, για προβολή της περιοχής Καβάλας και Θάσου, έχει ως σκοπό να αναδείξει τις μοναδικές ομορφιές της περιοχής μας, να προβάλει τις προοπτικές ανάπτυξης τουριστικών σημείων και να προσελκύσει ακόμη περισσότερους επισκέπτες, όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά και να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις, επιμήκυνσης ως τουριστικού προορισμού, σε όλες τις εποχές του χρόνου.
Μέσα από τα επικοινωνιακά δίκτυα, μεγάλης προσβασιμότητας, που στοχεύσαμε, έρχεται η περιοχή μας, να προβληθεί ακόμη πιο έντονα, να γίνει περισσότερο γνωστή και να ωφελήσει τις επιχειρήσεις του τουρισμού και την επιχειρηματικότητα, δημιουργώντας τις συνθήκες ακόμη μεγαλύτερης ανάπτυξης και διείσδυσης σε χώρες του εξωτερικού».
Ο Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece, σχολίασε: «Συνεχίζοντας με συνέπεια και όραμα τη συμμετοχή μας στη Σύμπραξη Τουρισμού για την προώθηση της Καβάλας και της Θάσου, θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους συμμετέχοντες φορείς που συνέβαλαν μέσω της κοινής αυτής προσπάθειας στην προώθηση της Καβάλας και της Θάσου τη χρονιά που πέρασε.
Η στοχευμένη και καθ’ όλα άρτια στρατηγική επικοινωνίας που υλοποιήθηκε από την Σύμπραξή μας, έδωσε την ευκαιρία στους δύο προορισμούς να προβάλουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τη μοναδικότητά τους με τον πλέον ελκυστικό, συνεπή και σύγχρονο τρόπο. Τέλος, θα ήθελα να καλωσορίσω τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, όπου ως νέο μέλος της Σύμπραξής μας θα συμβάλει στην περαιτέρω αναβάθμιση του ρόλου και του έργου μας, και να υπογραμμίσω ταυτόχρονα την αξία της κοινής προσπάθειας ως μονόδρομο για την επιτυχή τουριστική ανάπτυξη ενός προορισμού».
Η Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director AEGEAN δήλωσε πως «Είναι ιδιαίτερη η χαρά της ΑEGEAN να συμμετέχει στη Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου, καθώς μόνο μέσα από συνέργειες μεγιστοποιούμε την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών μας για την προώθηση του τόπου. Πόσο μάλλον όταν αυτές περιλαμβάνουν όλους τους φορείς που καθορίζουν το τουριστικό μέλλον του προορισμού.
Με κύριο συντονιστή μας τη Marketing Greece, προχωρήσαμε σε παραγωγή υλικού που αναδεικνύει τον χαρακτήρα της περιοχής, ενώ από την πλευρά της AEGEAN χρησιμοποιούμε όλα τα διαθέσιμα μέσα και κανάλια επικοινωνίας για να προβάλουμε δυνατά τις ομορφιές του τόπου. Ταυτόχρονα ενισχύουμε τη διασυνδεσιμότητα του προορισμού, όπως έγινε φέτος με τις πρόσθετες πτήσεις της Καβάλας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την κοινή προσπάθεια για την προσέλκυση ακόμα περισσότερων επισκεπτών και γιατί όχι, να μεγαλώσουμε κι άλλο αυτή τη Σύμπραξη, για να πετύχουμε ακόμη περισσότερα στο μέλλον!»