Βασίλης Κικίλιας: “Να διαφυλάξουμε το brand Ελλάδα που καταφέραμε να φτιάξουμε με τον τουρισμό”

15-12-22 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ

Την ανάγκη να διαφυλαχθεί το brand “Ελλάδα”, που έφτιαξε η χώρα στο εξωτερικό με τη φετινή επιτυχία της στον τουρισμό, υπογράμμισε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεοπτική εκπομπή “Κοινωνία ώρα Mega” και στους δημοσιογράφους Ιορδάνη Χασαπόπουλο και Ανθή Βούλγαρη. 

Ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι η υπόθεση διαφθοράς που διερευνάται στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και στην οποία εμπλέκεται η Ε. Καϊλή, αποτελεί ένα τεράστιο σοκ και δημιουργεί πολύ μεγάλο πρόβλημα στους ευρωπαϊκούς θεσμούς αλλά και στην Ελλάδα. 

“Στη χώρα έχει γίνει τεράστια προσπάθεια να φτιάξουμε το brand μας στο εξωτερικό μετά από πολλά χρόνια με μνημόνια, περιοριστικές δημοσιονομικές πολιτικές και άλλα δεινά. Είχαμε την εικόνα ότι είμαστε το “μαύρο πρόβατο”. Η Ελλάδα, όμως, αντιμετώπισε εξαιρετικά τα πρώτα κύματα της πανδημίας και rebrandαρίστηκε ως ασφαλής προορισμός.  

Το ελληνικό τουριστικό brand είναι στα καλύτερα του κόσμου. Πρέσβεις, ο ΕΟΤ, η Μarketing Greece βοήθησαν σε αυτή τη μεταστροφή της Ελλάδας η οποία προβάλλεται ως ένας ασφαλής, σοβαρός και επενδυτικός προορισμός που προσελκύει ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο. Η υπόθεση με την Ε. Καϊλή δημιουργεί τεράστιο θέμα, το οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε σοβαρά, οργανωμένα και να αποδείξουμε ότι είναι μεμονωμένο περιστατικό και δεν αφορά οριζόντια όλους τους Έλληνες πολιτικούς” ανέφερε ο Υπουργός Τουρισμού. Δήλωσε, επίσης, ότι οι βουλευτές και οι ευρωβουλευτές που ψηφίστηκαν από τον ελληνικό λαό για να τον εκπροσωπεί, θα πρέπει να τηρούν απαρέγκλιτα τους κανόνες και τους αξιακούς κώδικες και να μην εκμεταλλεύονται το πολιτικό τους αξίωμα, αποκομίζοντας προσωπικά οφέλη με μη αποδεκτό και μη νόμιμο τρόπο. Ωστόσο, όπως σημείωσε, θα πρέπει να ολοκληρωθεί η δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης και η δικαστική εξουσία- που είναι ξεχωριστή από τη νομοθετική και την κοινοβουλευτική- είναι αυτή που θα αποφασίσει. 

 Αναφορικά με την υπόθεση των υποκλοπών τόνισε ότι τα θέματα ασφάλειας είναι πολύ σοβαρά και πρέπει να υπάρχει ένα πλαίσιο προστασίας, καθώς δεν πρέπει να συγχέονται οι νόμιμες παρακολουθήσεις, αυτές οι οποίες γίνονται για λόγους προστασίας της χώρας (ISIS, τρομοκρατία κλπ) με οτιδήποτε άλλο πληγώνει τη δημοκρατία, την ελευθερία και κάνει τους πολίτες να αισθάνονται ανασφάλεια και να μην έχουν εμπιστοσύνη στο κράτος. “Δεν πρέπει να γίνεται μικροπολιτική σε τέτοια θέματα, υπάρχει η ελληνική κυβέρνηση που εκπροσωπεί τα εθνικά μας συμφέροντα. Η Ελλάδα είναι σε μια πολύ δύσκολη “γειτονιά” με πολλές προκλήσεις και πάρα πολλούς κινδύνους. Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών έχει διττό ρόλο. Ο πρώτος είναι αυτός της προάσπισης της εθνικής μας ομοιοστασίας, της ασφάλειας, των συνόρων μας. Και ο δεύτερος είναι η κατάσταση στο εσωτερικό της χώρας όπου φυσικά θα πρέπει να υπάρχουν ασφαλιστικές δικλείδες πάρα πολύ ισχυρές. Η Δικαιοσύνη πρέπει να ξεκαθαρίσει την κατάσταση και να προχωρήσει τάχιστα. Όσοι θέλουν να παρεμβαίνουν στη δημόσια σφαίρα χωρίς να έχουν πραγματική γνώση του θέματος δεν βοηθούν”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κικίλιας και κατέληξε ότι ο ελληνικός λαός, είναι αυτός που θα αποφασίσει, βλέποντας τι συνέβη τα τελευταία χρόνια στη χώρα και πώς αντιμετώπισε η κυβέρνηση τις κρίσεις που προέκυψαν . 

Τέλος, αναφορικά με την τουριστική κίνηση τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, ο Υπουργός Τουρισμού δήλωσε ότι αναμένεται να καταγραφούν πολύ υψηλές πληρότητες στους χειμερινούς/ορεινούς προορισμούς, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει η κλήρωση για επιπλέον 125.000 άυλες ψηφιακές κάρτες του προγράμματος “Τουρισμός για Όλους” με στόχο την ενίσχυση του εγχώριου τουρισμού και των τοπικών κοινωνιών και τους μήνες off season. 

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....