Με απόφαση της Υπουργού Τουρισμού κας Όλγας Κεφαλογιάννη, εντάχθηκε η πράξη «Προγράμματα Διαφήμισης και Συνδιαφήμισης» στο τομεακό πρόγραμμα ανάπτυξης του Υπουργείου Τουρισμού, με δικαιούχο τον ΕΟΤ.
Σημειώνεται ότι η πράξη, ύψους 9.300.000 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης.
Το αντικείμενο του έργου, αφορά σε πάσης φύσεως ενέργειες προβολής της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, καθώς και εν γένει δράσεις προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο εξωτερικό και το εσωτερικό, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που διέπει τον ΕΟΤ και ειδικότερα:
-Προβολή της Ελλάδας και του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσω υλοποίησης διαφημιστικών προγραμμάτων απευθείας σε διεθνή, τοπικά και εγχώρια μέσα ή σε συνεργασία με media shop καθώς και μέσω προγραμμάτων συνδιαφήμισης με αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικούς πράκτορες, ομίλους και οργανισμούς του εξωτερικού, για την ενίσχυση του εισερχόμενου στην Ελλάδα τουρισμού, καθώς και οποιαδήποτε διαφημιστικής ενέργειας σχετίζεται με την τουριστική προβολή της χώρας, πρωτίστως στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό.
-Ειδικά προγράμματα προβολής των θεματικών τουριστικών προϊόντων της χώρας, ενδεικτικά city breaks, green tourism, πολιτιστικός τουρισμός, χειμερινός τουρισμός, θαλάσσιος τουρισμός, ελληνική γαστρονομία, με στόχο τη διαφοροποίηση του προϊόντος και την άμβλυνση της εποχικότητας που θα οδηγήσει στη γεωγραφική διασπορά της ζήτησης για περισσότερους προορισμούς σε όλη τη χώρα και τη χρονική επέκταση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
-Ειδικά προγράμματα προβολής και προώθησης σε αγορές – στόχους για τον ελληνικό τουρισμό, που σημειώνουν μεγάλη δυναμική και για τις οποίες είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ειδικών σχεδίων δράσης , όπως οι ΗΠΑ, Καναδάς και Αυστραλία, ενόψει και του ανοίγματος νέου Γραφείου ΕΟΤ στη Μελβούρνη, αγορές στις οποίες υπάρχει ζήτηση για το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και περιθώριο για περαιτέρω διείσδυση και αύξηση του μεριδίου της χώρας όπως η Ινδία, η Κορέα και η Ιαπωνία, αλλά και αγορές εξίσου υψηλής ταξιδιωτικής δαπάνης, όπως η Μέση Ανατολή-ΗΑΕ, Σαουδική Αραβία, Κατάρ.
-Προβολή της χώρας ως προορισμού που υιοθετεί πρακτικές βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, με κοινωνική ευαισθησία προς θέματα που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που προσφέρει «off the beaten track» εμπειρίες και απευθύνεται στη σύγχρονη τάση των ανθρώπων να κάνουν περισσότερα ταξίδια με σημασία, ώστε να γνωρίσουν τον κόσμο μέσα από meaningful προορισμούς που θα τους αναζωογονήσουν, θα τους εμπνεύσουν και θα τους προσφέρουν εμπειρίες με νόημα. Ο ανωτέρω στόχος επιτυγχάνεται μέσω της δημιουργίας, προμήθειας και επικοινωνίας κατάλληλου περιεχομένου για το πλέγμα όλων των δράσεων προβολής του Ε.Ο.Τ.
-Κατάρτιση και υλοποίηση ειδικών προγραμμάτων προβολής και προώθησης της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού τα οποία απευθύνονται σε ειδικά κοινά, όπως για παράδειγμα ΛΟΑΤΚΙ και Digital Nomads ,τα οποία εμφανίζουν υψηλό βαθμό ελκυστικότητας, αλλά απαιτούν εξειδικευμένη επικοινωνία και προσέγγιση μέσω επιλεγμένων διαφημιστικών ενεργειών και μέσων.
Εξάλλου, με άλλη απόφαση της Υπουργού Τουρισμού κας Όλγας Κεφαλογιάννη, εντάχθηκε η πράξη «Δράσεις Προβολής Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων» στο τομεακό πρόγραμμα ανάπτυξης του Υπουργείου Τουρισμού, με δικαιούχο τον ΕΟΤ.
Σημειώνεται ότι η πράξη ύψους 1.690.000 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης.
Το αντικείμενο του εν λόγω έργου, αφορά σε πάσης φύσεως ενέργειες προβολής της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, σε δράσεις δημοσίων σχέσεων, καθώς και εν γένει δράσεις προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο εξωτερικό και το εσωτερικό, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που διέπει τον Ε.Ο.Τ.