Στην ώρα τους αφίχθηκε το 85% των πτήσεων της Ryanair τον Ιούλιο, παρουσιάζοντας μικρή μείωση σε σχέση με πέρυσι εξαιτίας των απεργιών των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στο Ην. Βασίλειο, στη Γερμανία και τη Γαλλία, καθώς και των δυσμενών καιρικών συνθηκών, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρία.
Επιπλέον, τον ίδιο μήνα κατέγραψε λιγότερα από 2 παράπονα και λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή, για κάθε 1.000 επιβάτες.
Περισσότερα από το 99% των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε 11,3 εκατομμύρια πελάτες τον Ιούλιο με το 85% των 62,000 πτήσεων της να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, παρά τις επαναλαμβανόμενες απεργίες των ΕΕΚ στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Γερμανία και στην Γαλλία, καθώς και των δυσμενών καιρικών συνθηκών στην Ευρώπη. Έχοντας ως στόχο την συνεχή βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των πελατών μας και ενόψει του 3ου έτους του προγράμματος “Always Getting Better” η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη. ”