Ανοίγει ο δρόμος για το πακέτο διάσωσης της Lufthansa καθώς η διοίκηση του αερομεταφορά αποδέχθηκε τις απαιτήσεις της Κομισιόν στις οποίες περιλαμβάνεται η παράδοση στους ανταγωνιστές μερικών σλοτ στη Φρανκφούρτη και το Μόναχο.
Σύμφωνα με τον αερομεταφορέα, η Κομισιόν μείωσε τις απαιτήσεις σε σύγκριση με την αρχική της θέση. Σύμφωνα με αυτές, η Lufthansa θα πρέπει να παραχωρήσει έως 24 σλοτ απογείωσης και προσγείωσης σε έναν ανταγωνιστή στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και σε εκείνο του Μονάχου ξεχωριστά, και να διατηρεί έως 4 αεροσκάφη.
Η επιλογή αυτή θα είναι διαθέσιμη μόνο σε νέους ανταγωνιστές στα 2 αυτά αεροδρόμια για τουλάχιστον ενάμιση χρόνο, αναφέρει η Lufthansa σε ανακοίνωσή της.
Εάν δεν ενδιαφερθεί κανείς ανταγωνιστής, τότε τα σλοτ μπορούν παραχωρηθούν σε άλλες αεροπορικές εταιρίες. Τα σλοτ θα κατανεμηθούν βάσει διαδικασίας υποβολής προσφορών και θα πρέπει να παραδοθούν μόνο σε ευρωπαϊκούς αερομεταφορείς που δεν λαμβάνουν σημαντική κρατική ενίσχυση εξαιτίας της πανδημίας.
Πλέον η εποπτική επιτροπή της Lufthansa και οι μέτοχοι θα πρέπει να εγκρίνουν το πακέτο διάσωσης για το οποίο έγιναν οι διαπραγματεύσεις με το Ταμείο Οικονομικής Σταθερότητας (WSF).
Η εταιρία θα λάβει συνολικά 9 δις. ευρώ, εκ των οποίων τα 3 θα είναι δάνειο από την κρατική τράπεζα της Γερμανίας KfW και τα 6 ως σιωπηλή συμβολή εταιρικής σχέσης και μερίδιο 20%. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα διορίζει 2 μέλη της στην εποπτική επιτροπή.