Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος μετάδοσης κορωνοϊού στις πτήσεις

11-08-20 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Οι αεροπορικές εταιρείες στην προσπάθεια τους να καταπολεμήσουν τον κορωνοϊό, αναπροσαρμόζουν τη στρατηγική τους αναφορικά με τα προσφερόμενα γεύματα στην πτήση.

Καθώς οι ειδικοί επιμένουν ότι οι επιβάτες θα πρέπει να φορούν μάσκες καθόλη τη διάρκεια της πτήσης, η απόλυτη τήρηση του κανόνα είναι ανέφικτη κατά τη διάρκεια των γευμάτων. Το μεγαλύτερο ρίσκο ωστόσο δεν εντοπίζεται στο κενό τήρησης του κανόνα κατά τη διάρκεια των γευμάτων, όσο στις επιφάνειες που επηρεάζει, χρησιμοποιεί ή αγγίζει ο επιβάτης μιας πτήσης. «Αν έχεις έναν επιβάτη φορέα του ιού σε θέση κοντά στο διάδρομο που βήξει ή φτερνιστεί και μεταφέρει τον ιό με αερολύματα στο καροτσάκι με τα ποτά ή τα τρόφιμα, τότε η διασπορά στο αεροπλάνο θα είναι μεγάλη», όπως εξήγησε ο Shmuel Shoham, καθηγητής ιατρικής στο Johns Hopkins School of Medicine.

«Παρά το γεγονός ότι οι αεροσυνοδοί φοράνε γάντια, η επιφάνεια που έχει μολυνθεί θα προκαλέσει δευτερογενή μετάδοση». Κάποιες αεροπορικές, εξαιτίας αυτού ακριβώς του ρίσκου, είτε έχουν περιορίσει την προσφορά γευμάτων και ποτών ή την έχουν καταργήσει σε ορισμένες πτήσεις. Άλλες, όπως η United, κατήργησαν τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων στην πτήση. Όλες οι σχετικές πολιτικές επανεξετάζονται, καθώς συνεχώς ανακαλύπτονται νέα επιστημονικά δεδομένα αναφορικά με τη συμπεριφορά του ιού.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....