Skyscanner: Νέα υπηρεσία βαθμολόγησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων των αεροπορικών εταιρειών

16-08-20 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Μία νέα υπηρεσία εισήγαγε τις τελευταίες ημέρες η παγκόσμια ταξιδιωτική μηχανή αναζήτησης Skyscanner, η οποία έχει ως στόχο να βοηθήσει τους ταξιδιώτες στην αναζήτηση και επιλογή πτήσεων  με βάση τα μέτρα υγείας και ασφάλειας που λαμβάνονται από τις αεροπορικές εταιρείες για τον κορωνοϊό, αλλά και να καταγράψει τις υποχρεώσεις των επιβατών που ταξιδεύουν με τους εκάστοτε αερομεταφορείς.

Σε αποκλειστική συνεργασία με την AirlineRatings.com, αξιολογούνται αξιόπιστα περισσότερες από 400 αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως, βάσει των υγειονομικών πρωτοκόλλων που εφαρμόζουν για την πρόληψη της εξάπλωσης του κορωνοϊού. Ταυτόχρονα, τα δεδομένα επικαιροποιούνται τακτικά, καθώς οι αερομεταφορείς ενημερώνουν συνεχώς τις πληροφορίες τους. Οι ανωτέρω αξιολογήσεις είναι διαθέσιμες για τους χρήστες της Skyscanner παγκοσμίως: Με αυτόν τον τρόπο, οι ταξιδιώτες μπορούν να ενημερώνονται για τις μεμονωμένες βαθμολογίες κάθε αεροπορικής εταιρείας,  αναφορικά με τα εξής:

-Οι μάσκες προσώπου είναι υποχρεωτικές

-Το αεροπλάνο καθαρίζεται καθημερινά

-Πλήρωμα πτήσης που φοράει PPE

-Παρέχονται πακέτα υγιεινής επιβατών

-Αλλαγές στην υπηρεσία τροφίμων και ποτών

Οι αξιολογήσεις αυτές, προέκυψαν μεταξύ άλλων από την ανάγκη των επιβατών για πληροφόρηση, σχετικά με τα θέματα ασφάλειας στις καμπίνες των αεροσκαφών κατά την πανδημία του κορωνοϊού. Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο μεταξύ 850 και πλέον ταξιδιωτών, διαπιστώθηκε ότι η πρόνοια των αεροπορικών εταιρειών και του πληρώματος, ήταν το πιο σημαντικό στοιχείο για τη μείωση του άγχους των ταξιδιωτών και την επιλογή των πτήσεων, ακολουθούμενη από τις διαδικασίες υγειονομικού ελέγχου και τα βελτιωμένα πρωτόκολλα καθαρισμού της καμπίνας του αεροσκάφους.

Σε σχετική δήλωσή τους, ανώτερα στελέχη της Skyscanner ανέφεραν  ότι, σε αυτήν την αβέβαιη στιγμή για τα αεροπορικά ταξίδια, είναι σημαντικό να γίνει ό,τι είναι δυνατόν για να δοθεί στους ταξιδιώτες η δυνατότητα να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και να υποστηρίζουν τη βιομηχανία, καθώς εργάζεται ως προς την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Τέλος, η έρευνα δείχνει ότι οι ταξιδιώτες επιθυμούν να κατανοήσουν καλύτερα τα μέτρα ασφάλειας των αεροπορικών εταιρειών για να έχουν μια ακριβή εικόνα της εμπειρίας εντός του αεροσκάφους, σε έναν κόσμο που επηρεάζεται στο μέγιστο βαθμό από τον κορωνοϊό.  

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....