H Ryanair δεν θα προσφέρει επιστροφή χρημάτων για πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του δεύτερου λοκντάουν της Βρετανίας, παρά την απόφαση της κυβέρνησης να απαγορεύσει όλα τα μη απαραίτητα ταξίδια.
Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του αερομεταφορέα, Michael O'Leary, εάν μια πτήση διεξαχθεί, οι επιβάτες δεν θα πάρουν πίσω τα χρήματά τους όμως θα μπορέσουν να αλλάξουν την πτήση τους και να την προγραμματίσουν για μεταγενέστερη ημερομηνία χωρίς κόστος έως το Μάρτιο του 2021.
Η αεροπορική εταιρία σημείωσε απώλειες 174 εκατ. λιρών το εξάμηνο έως τον Σεπτέμβριο έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2019.
Ο κ. O’Leary άσκησε κριτική στο επικείμενο λοκντάουν στη Βρετανία και κάλεσε για καθιέρωση των τεστ κατά την αναχώρηση.
Η Wizz Air έχει δηλώσει επίσης ότι δεν θα προσφέρει επιστροφές χρημάτων για πτήσεις που θα διεξαχθούν την περίοδο του νέου λοκντάουν, όμως οι Easyjet και British Airways θα προσφέρουν επιστροφή χρημάτων ή βάουτσερ.
Εν τω μεταξύ οι ταξιδιώτες αναμένουν 1 δις. λίρες σε επιστροφές χρημάτων για ακυρωμένα πακέτα διακοπών κατά τη διάρκεια του λοκντάουν, σύμφωνα με έρευνα της οργάνωσης προστασίας καταναλωτών Which?.
Σχολιάζοντας την πολιτική της Ryanair, η Which? επισημαίνει ότι η εταιρία κινδυνεύει να «φορτώσει» τη ζημιά με προσβολή.