Ryanair: Απέσυρε διαφημιστική καμπάνια λόγω καταγγελιών για παραπλάνηση

25-01-21 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Την διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Jab and Go» («Κάνε το Εμβόλιο και Ταξίδεψε») αναγκάστηκε να αποσύρει η Ryanair, έπειτα από απόφαση της αρχής προτύπων διαφήμισης της Βρετανίας, ASA.

Όσοι διαμαρτυρήθηκαν για τη διαφήμιση ισχυρίστηκαν οτι ήταν παραπλανητική καθώς υπονοούσε ότι θα διατεθεί εμβόλιο σε όλο τον πληθυσμό μέχρι την άνοιξη και το καλοκαίρι και οτι δεν θα υπάρχουν ταξιδιωτικοί περιορισμοί.

Ο αερομεταφορέας χαρακτήρισε την απόφαση αβάσιμη εκφράζοντας τη διαφωνία του με αυτήν, παρότι δήλωσε οτι θα συμμορφωθεί και θα αποσύρει τις διαφημίσεις.

Η διαφημιστική καμπάνια Boxing Day του αερομεταφορέα, η οποία αναφέρει: «Τα εμβόλια κορωνοϊού έρχονται επομένως κάνετε κράτηση για τις διακοπές του Πάσχα και του καλοκαιριού σήμερα με την Ryanair», προκάλεσε την υποβολή χιλιάδων παραπόνων στην ASA.

Συνεχίζει δε ότι με πολλές επιλογές προορισμών, οι πελάτες μπορούν να «εμβολιαστούν και να ταξιδέψουν».

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026