Δυσοίωνες παραμένουν οι προβλέψεις του ομίλου της Lufthansa και για το 2021, σύμφωνα με τον Πρόεδρο και CEO της εταιρείας κ. C. Spohr.
Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, παρά τη συνεχιζόμενη δύσκολη κατάσταση δεν αναμένεται να γίνει πλήρης χρήση των κρατικών ενισχύσεων που χορηγήθηκαν για τη διάσωση του γερμανικού αερομεταφορέα κατά το ξέσπασμα της πανδημίας, το ύψος των οποίων ανήλθε στα 9 δισ. ευρώ.
Αυτό που φαίνεται να ανησυχεί περισσότερο τη διοίκηση του γερμανικού αερομεταφορέα είναι κυρίως ότι οι δυσμενείς συνέπειες της κρίσης της πανδημίας πιθανότατα θα είναι μακροπρόθεσμες δεδομένου ότι, σύμφωνα με τις έως τώρα προβλέψεις του ομίλου, η επιβατική κίνηση δεν αναμένεται να πλησιάσει τα επίπεδα πληρότητας των τελευταίων ετών πριν από το 2025. Σημαντικό βήμα προς την άμβλυνση των επιπτώσεων του κορωνοϊού στην επιβατική κίνηση θα είναι η θέση σε ισχύ διεθνώς αναγνωρισμένων ψηφιακών πιστοποιητικών εμβολιασμού, τα οποία σύμφωνα με την άποψη της διοίκησης του ομίλου οφείλουν σταδιακά να αντικαταστήσουν τα τεστ κορωνοϊού και την υποχρεωτική παραμονή σε καραντίνα.
Να σημειωθεί ότι το 2020 ήταν η χειρότερη χρονιά στην ιστορία της Lufthansa, δεδομένου ότι ο όμιλος κατέγραψε σημαντικές απώλειες της τάξης των 6,7 δισ. ευρώ μετά από μία επιτυχημένη χρονιά το 2019 οπότε είχαν καταγραφεί κέρδη ύψους 1,2 δισ. ευρώ.