H British Airways παρουσίασε τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα παραγγελίας εν ώρα πτήσης, προσφέροντας τους πελάτες της τη δυνατότητα παραγγελίας επιπλέον σνακ και ποτών κατά τη διάρκεια της πτήσης απευθείας στη θέση τους.
Αυτό σημαίνει ότι οι επιβάτες δεν χρειάζεται πλέον να παραγγέλνουν τα γεύματά τους πριν από την πτήση.
Η υπηρεσία πρόκειται να ξεκινήσει να προσφέρεται στους επιβάτες από τις 19 Ιουλίου σε επιλεγμένα δρομολόγια πριν λανσαριστεί στις περισσότερες πτήσεις κοντινών αποστάσεων από το αεροδρόμιο Χίθροου.
Η νέα υπηρεσία σε συνδυασμό με την επιλογή προαγοράς έχει στόχο να καλύψει τις ανάγκες κάθε επιβάτη της εταιρίας κατά τη διάρκεια της πτήσης, δήλωσε ο διευθυντής Brand και Εμπειρίας Πελατών, Tom Stevens.