Στα μεγάλα αεροδρόμια του κόσμου, η γλυκιά αναμονή της επιβίβασης για ένα ονειρικό ταξίδι, περιλαμβάνει πολλές φορές και πολύωρες αναμονές-ακόμη και ολόκληρα 24ωρα. Λογικό είναι λοιπόν η πείνα να «χτυπάει την πόρτα» του ταξιδιώτη, όμως στα πολυσύχναστα αεροδρόμια, οι μεγάλες ουρές στα εστιατόρια και στα lounge, μπορεί να γίνουν η αιτία να χάσει κανείς την άνετη θέση που με τόσο κόπο έχει ανακαλύψει στην πύλη εξόδου: Ιδιαίτερα σήμερα, με τα μέτρα κατά του κορωνοϊού, οι μισές σχεδόν από τις θέσεις αναμονής έχουν καταργηθεί, έτσι ώστε να τηρηθούν οι κοινωνικές αποστάσεις, άρα είναι ακόμη πιο δύσκολο να αποχωριστεί κανείς την πολυθρόνα του.
Ωστόσο, η τεχνολογία έχει και πάλι τη λύση της ικανοποίησης αυτής της βασικής ανάγκης: Μέσα από ειδικές εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα, οι ταξιδιώτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των εστιατορίων που υπάρχουν στην πλατφόρμα και να παραγγείλουν το φαγητό τους χωρίς να κάνουν βήμα από τη θέση τους. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, το φαγητό όχι μόνο έρχεται ζεστό στο σημείο αναμονής του επιβάτη, αλλά σερβίρεται και από ειδικά προγραμματισμένο σερβιτόρο-ρομπότ. Σε κάποια από τα αεροδρόμια αυτά, όπως είναι για παράδειγμα το αεροδρόμιο του Σηάτλ, χρησιμοποιούν για το σέρβις του φαγητού χαριτωμένους ρομποτικούς σερβιτόρους, γεγονός που έχει αρχίσει να επεκτείνεται και σε άλλα αεροδρόμια παγκοσμίως.
Σύμφωνα με την εταιρεία Servy των ΗΠΑ, στην οποία ανήκει η πλατφόρμα παραγγελιών και delivery φαγητού, Grab, το πρόγραμμα «τρέχει» αυτή τη στιγμή σε 71 αεροδρόμια παγκοσμίως, με τη συμμετοχή 512 εστιατορίων, ενώ έως σήμερα έχουν ολοκληρωθεί πάνω από 6.600.000 παραγγελίες γευμάτων.
Ακόμη και αν ο επιβάτης βρίσκεται σε έναν μακρινό τερματικό σταθμό ή έχει βολευτεί σε μία άνετη θέση στην πύλη, όπου και να βρίσκεται, ο υπάλληλος του σέρβις ή το ρομπότ θα φτάσει σε αυτόν γρήγορα και εύκολα.
Η πρακτική αυτή δεν παρέχει μόνο ηρεμία στους ταξιδιώτες αλλά και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας στις πόλεις που χρησιμοποιούν τις εν λόγω εφαρμογές-τουλάχιστον μέχρι να τις αναλάβουν εξ ολοκλήρου τα ρομπότ.
Πάντως, το αποτέλεσμα είναι ο ταξιδιώτης να αισθάνεται «σαν το σπίτι του» ακόμη και σε έναν τόσο αχανή και πολύβουο χώρο όπως είναι το αεροδρόμιο.