Χιλιάδες Βρετανοί βρέθηκαν καθηλωμένοι στο εξωτερικό την περασμένη εβδομάδα καθώς οι πτήσεις επιστροφής τους ακυρώθηκαν, με ορισμένους εξ αυτών να παίρνουν την απόφαση να πληρώσουν επιπλέον ποσά προκειμένου να επιστρέψουν με άλλη αεροπορική εταιρία.
Οι αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν εκατοντάδες πτήσεις λόγω ελλείψεων προσωπικού, και σε πολλές περιπτώσεις οι ειδοποιήσεις έγιναν την τελευταία στιγμή.
Ενώ ορισμένες οικογένειες δεν έφτασαν ποτέ στον προορισμό τους ή έφτασαν με καθυστέρηση, άλλες διαπίστωσαν ότι υπήρχε πρόβλημα και στις πτήσεις επιστροφής.
Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το BBC, ο Βρετανός τουρίστας Harshal Shah μαζί με την οικογένειά του έμειναν καθηλωμένοι στην Κρήτη καθώς η πτήση επιστροφής τους η οποία είχε προγραμματιστεί για τη Δευτέρα, ακυρώθηκε.
Αντί να περιμένει για νέα πτήση της EasyJet ο κ. Shah, η οικογένεια και οι φίλοι του δαπάνησαν συνολικά 6.000 λίρες επιπλέον του αρχικού κόστους πτήσεων προκειμένου να επιστρέψει στο Μπέρμιγχαμ με πτήση της Jet2 ενώ κάλυψε και τις μεταφορές με ταξί προς το σπίτι του στο Λονδίνο.
Η επόμενη πτήση της EasyJet ήταν την Πέμπτη, επομένως οι τουρίστες αποφάσισαν να κάνουν κράτηση για νέα πτήση με την Jet2, καθώς ανησυχούσαν ότι η επιστροφή τους θα παρατεινόταν περαιτέρω, με τα παιδιά να χάνουν ημέρες από το σχολείο και τους ενήλικες από την εργασία.
Ο κ. Shah, ο οποίος είχε μείνει μία εβδομάδα στην Κρήτη με την οικογένεια και τους φίλους του, κάνοντας τις πρώτες διακοπές μετά τον κορωνοϊό, δήλωσε ότι μόλις τέσσερις ώρες πριν την αναχώρηση της πτήσης, έλαβε μήνυμα από την EasyJet, με το οποίο ειδοποιήθηκε ότι η πτήση επιστροφής είχε ακυρωθεί.
Την Τρίτη, η EasyJet ακύρωσε τουλάχισττον 35 πτήσεις, οι περισσότερες εκ των οποίων σχετίζονταν με το αεροδρόμιο Γκάτουικ, ενώ τη Δευτέρα ακυρώθηκαν 37.