Η Emirates δεν ανταποκρίνεται στο αίτημα του αεροδρομίου Χίθροου προς τις αεροπορικές εταιρίες να σταματήσουν να πωλούν αεροπορικά εισιτήρια για την περίοδο του καλοκαιριού, αποκαλώντας το παράλογο και απαράδεκτο.
Η εταιρία ανέφερε ότι της δόθηκε προθεσμία 36 ωρών προκειμένου να περιορίσει τον αριθμό των επιβατών της, και επομένως των πτήσεών της, και απειλήθηκε με νομικές ενέργειες σε περίπτωση που δεν συμμορφωθεί.
Ο αερομεταφορέας κατηγορεί το αεροδρόμιο ότι η επιβολή ορίου στους ημερήσιους επιβάτες σε 100.000, αποτελεί κατάφωρη αδιαφορία σε βάρος των ταξιδιωτών και, όπως επισημαίνει, το αεροδρόμιο αντιμετωπίζει έναν αρμαγεδδώνα λόγω της αδράνειας και ανικανότητάς του, υπογραμμίζοντας ότι σκοπεύει να πραγματοποιήσει τις πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο σύμφωνα με τον προγραμματισμό.
Η Emirates κατηγορεί το αεροδρόμιο ότι επέλεξε να μην ενεργήσει, να μην σχεδιάσει και να μην επενδύσει, αποφασίζοντας για ένα όριο επιβατών «από το πουθενά», την ώρα που αναγκάζει τον αερομεταφορέα να αρνηθεί θέσεις σε δεκάδες χιλιάδες ταξιδιώτες οι οποίοι έχουν κάνει κράτηση μήνες πριν για τις πολυπόθητες διακοπές τους ή για ταξίδια για να συναντήσουν αγαπημένα τους πρόσωπα έπειτα από δύο χρόνια πανδημίας και περιορισμών.
Η British Airways, από την πλευρά της, χαρακτήρισε το αίτημα του Χίθροου εξαιρετικά απογοητευτικό για τους πελάτες της και ήρθε αφού ο αερομεταφορέας είχε ήδη μειώσει το καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων.
Η εταιρία έκανε περικοπές έξι επιπλέον πτήσεων ημερησίως, μετά το αίτημα του αεροδρομίου, και προσφέρει στους επιβάτες της αλλαγή κράτησης ή επιστροφή χρημάτων.