Το κύμα ακυρώσεων στις πτήσεις στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ έχει αρχίσει να επηρεάζει και άλλους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, όπως οι εκδρομές και οι κρουαζιέρες, με πολλούς επιβάτες να χάνουν τις κρατήσεις τους λόγω καθυστέρησης ή ακύρωσης της πτήσης τους.
Επιπλέον, τα ταξιδιωτικά γραφεία αναγκάζονται να εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο, προκειμένου να μπορέσουν να διαχειριστούν τις αλλαγές στα προγράμματα των πελατών τους.
Η ιδιοκτήτρια του τουριστικού γραφείου Sixth Star Travel στη Φλόριντα, Jeannie Cartier Sauleau, χρειάστηκε να απαντήσει σε πολυάριθμες τηλεφωνικές κλήσεις από πελάτες της τα ξημερώματα, οι οποίοι ένιωθαν... στο κενό επειδή η πτήση τους είχε καθυστέρηση ή είχε ακυρωθεί.
Από την πλευρά τους, οι εταιρίες κρουαζιέρας όπως οι Holland America Line και Seabourn, την τελευταία περίοδο ενίσχυσαν τα τμήματα εργαζομένων που ασχολούνται με τις ακυρώσεις και τις αλλαγές κράτησης. Η Celebrity Cruises καταγράφει επίσης αύξηση του αριθμού κλήσεων που σχετίζονται με ακυρώσεις πτήσεων.
Άλλες δραστηριότητες που επηρεάζονται από το χάος στα αερoδρόμια είναι οι εκδρομές αλλά και οι υπηρεσίες φιλοξενίας. Ορισμένα καταλύματα ισχυρίζονται οτι λαμβάνουν κλήσεις και μηνύματα σχεδόν σε καθημερινή βάση από πελάτες που παραμένουν καθηλωμένοι στη μέση του ταξιδιού τους λόγω ακυρώσεων ή επειδή αναγκάζονται να κάνουν τσεκ ιν αργά τη νύχτα λόγω καθυστερήσεων στις πτήσεις.