Η Ryanair άνοιξε σήμερα τις αιτήσεις για όσους επιθυμούν να ενταχθούν στο Πάνελ Πελατών της το οποίο συμβάλλει στη βελτίωση της εμπειρίας πελατών του αερομεταφορέα.
Έπειτα από δύο προηγούμενα Πάνελ Πελατών μέσα στη χρονιά, η εταιρία επιδιώκει να διευρύνει το Πάνελ της ώστε να συγκεντρώνει περισσότερα σχόλια και προτάσεις από τους πελάτες της σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Οι οκτώ τυχεροί επιλαχόντες θα έχουν εκτενή ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία του αερομεταφορέα, θα συναντηθούν με τη διοίκηση και θα παίξουν σημαντικό ρόλο, όπως αναφέρει η εταιρία, στη διαμόρφωση του προγράμματος βελτιώσεων εμπειρίας πελάτη της Ryanair για το 2023.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του αερομεταφορέα, Ryanair.com, πριν τα μεσάνυκτα της 12ης Σεπτεμβρίου και να υποβάλουν σχετική αίτηση.