Η Ryanair αναζητά 8 ταξιδιώτες που θα αξιολογήσουν τις υπηρεσίες της – Ποια προνόμια προσφέρει

05-09-22 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Η Ryanair άνοιξε σήμερα τις αιτήσεις για όσους επιθυμούν να ενταχθούν στο Πάνελ Πελατών της το οποίο συμβάλλει στη βελτίωση της εμπειρίας πελατών του αερομεταφορέα.

Έπειτα από δύο προηγούμενα Πάνελ Πελατών μέσα στη χρονιά, η εταιρία επιδιώκει να διευρύνει το Πάνελ της ώστε να συγκεντρώνει περισσότερα σχόλια και προτάσεις από τους πελάτες της σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει.

Οι οκτώ τυχεροί επιλαχόντες θα έχουν εκτενή ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία του αερομεταφορέα, θα συναντηθούν με τη διοίκηση και θα παίξουν σημαντικό ρόλο, όπως αναφέρει η εταιρία, στη διαμόρφωση του προγράμματος βελτιώσεων εμπειρίας πελάτη της Ryanair για το 2023.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του αερομεταφορέα, Ryanair.com, πριν τα μεσάνυκτα της 12ης Σεπτεμβρίου και να υποβάλουν σχετική αίτηση.

διαβάστε ακόμα

CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου