Το αεροδρόμιο του Χίθροου καταργεί το ημερήσιο πλαφόν διακίνησης επιβατών έπειτα από μια δύσκολη θερινή σεζόν.
Το αεροδρόμιο επέβαλε όριο 100.000 επιβάτες ανά ημέρα για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, και στη συνέχεια επέκτεινε τον περιορισμό μέχρι τις 29 Οκτωβρίου, προκειμένου να περιοριστούν οι ουρές, οι καθυστερήσεις στις αποσκευές και οι ακυρώσεις πτήσεων.
Εξαιτίας του ορίου, καθημερινά πετούσαν 4.000 λιγότεροι ταξιδιώτες από και προς το αεροδρόμιο.
Η Wall Street Journal ανέφερε ότι τη Δευτέρα ότι το αεροδρόμιο ενημέρωσε τις αεροπορικές εταιρείες ότι θα άρει το ανώτατο όριο στον αριθμό των επιβατών στους τερματικούς σταθμούς του μέσα στο μήνα.
Σύμφωνα με το αεροδρόμιο, από τότε που εισήχθη το ανώτατο όριο, υπήρξαν λιγότερες ακυρώσεις πτήσεων την τελευταία στιγμή, μεγαλύτερη ακρίβεια στις πτήσεις και μικρότεροι χρόνοι αναμονής για τις αποσκευές. Ως αποτέλεσμα του ανώτατου ορίου οι αεροπορικές εταιρείες αναγκάστηκαν να ακυρώσουν πτήσεις, ενώ η British Airways σταμάτησε για λίγο τις πωλήσεις εισιτηρίων για πτήσεις μικρών αποστάσεων για να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα.
Η Emirates αρχικά απέρριψε τους περιορισμούς, αλλά στη συνέχεια υποχώρησε και συμφώνησε στο ανώτατο όριο πτήσης μέχρι τα μέσα Αυγούστου.
Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια σε όλη την Ευρώπη δυσκολεύτηκαν να αντιμετωπίσουν την ανάκαμψη στα ταξίδια μετά το lockdown, με πολλές να μην διαθέτουν κατάλληλο προσωπικό για να διαχειριστεί τα check-in και τις αποσκευές.
Τα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου ενδέχεται να έρθουν αντιμέτωπα με μπαράζ αξιώσεων αποζημίωσης από εταιρείες διακοπών και αεροπορικές εταιρείες που επηρεάστηκαν, πολλές από τις οποίες κατηγορούν τα αεροδρόμια για εμπόδια στα ταξίδια.