Ο σύγχρονος ταξιδιώτης πλέον χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να μοιραστεί με τους υπόλοιπους χρήστες την εμπειρία του σε έναν ταξιδιωτικό προορισμό, μέρος της οποίας αποτελεί και το αεροδρόμιο κάθε περιοχής.
Η έρευνα της Tourix για τα αεροδρόμια της Ελλάδας αποτυπώνει ποια είναι αυτά που έχουν την καλύτερη βαθμολογία αξιολόγησης από τους ταξιδιώτες και ποια την χαμηλότερη. Επίσης γίνεται ειδική αναφορά στα σημεία εκείνα που συγκεντρώνουν τα περισσότερα θετικά και αρνητικά αντίστοιχα για κάθε αεροδρόμιο που περιλαμβάνεται στη λίστα.
Αναλυτικότερα:
Τα τοπ 8 αεροδρόμια στην Ελλάδα με βάση τις καλύτερες βαθμολογίες
Θετικές αναφορές για: σύγχρονες εγκαταστάσεις, ευγενικό/βοηθητικό προσωπικό, καθαριότητα, εύκολη πρόσβαση, δωρεάν πάρκινγκ, γρήγορη εξυπηρέτηση, καλή τοποθεσία για μετάβαση σε γύρω προορισμούς.
Θετικές αναφορές για: συγχρονο-μεγάλο αεροδρόμιο, πολλές πτήσεις, ευγενικό προσωπικό, πληθώρα μαγαζιών, σωστή πληροφόρηση/εξυπηρέτηση, πρόσβαση με μετρό/λεωφορείο/αυτοκίνητο/προαστιακό, καθαροί χώροι.
Θετικές αναφορές για: τους περιποιημένους χώρους, το ευγενικό προσωπικό, την οργάνωση και τη γρήγορη εξυπηρέτηση.
Θετικές αναφορές για: καθαριότητα του χώρου, ευγενικό/εξυπηρετικό προσωπικό, εύκολη στάθμευση.
Θετικές αναφορές για: το κατάστημα πώλησης παραδοσιακών προϊόντων, οργάνωση, καθαριότητα. \
Θετικές αναφορές για: Σύγχρονες εγκαταστάσεις, καθαριότητα χώρων, δωρεάν πάρκινγκ, βοηθητικό προσωπικό
Θετικές αναφορές για: Ασφάλεια και εξυπηρέτηση, ευγενικό προσωπικό, ήσυχο, εύκολη περιήγηση
Θετικές αναφορές για: Καθαριότητα, γρήγορο check in, δωρεάν πάρκινγκ, ευγενικό προσωπικό, μικρή αναμονή, ήσυχο, ασφαλές
Τα 7 αεροδρόμια στην Ελλάδα με τις χειρότερες βαθμολογίες από τους ταξιδιώτες
Αρνητικές αναφορές για: Έλλειψη καθαριότητας, βρωμικες τουαλέτες, ελλιπές/αγενές προσωπικό, μικρό σχετικά με τον κόσμο που εξυπηρετεί, χωρίς κλιματισμό, αναμονή check-in
Αρνητικές αναφορές για: Λίγα καταστήματα και duty free, πολύ μικρό σχετικά με την κίνηση του νησιού, αγενές προσωπικό, περιορισμένο πάρκινγκ
Αρνητικές αναφορές για: Ουρές αναμονής σε καταστήματα/check-in, έλλειψη καθισμάτων στην αίθουσα αναμονής, κακή οργάνωση ασφάλεια και εξυπηρέτηση
Αρνητικές αναφορές για: Έλλειψη λεωφορείων προς και από το αεροδρόμιο, παλιές εγκαταστάσεις, έλλειψης καθαριότητας στους χώρους, έλλειψη κλιματισμού
Αρνητικές αναφορές για: Μικροί χώροι αναμονής,συνωστισμός, μη εξυπηρετικό προσωπικό
Αρνητικές αναφορές για: Ελλιπή δρομολόγια λεωφορείων, συνωστισμός σε μικρό χώρο, κακοί χώροι αναμονής, έλλειψη καθαριότητας στους χώρους
Αρνητικές αναφορές για: Διαδικασία check-in, ωράριο, τουαλέτες, ελλιπείς/εγκαταλελειμμένες εγκαταστάσεις, κλειστό κυλικείο, έλλειψη κλιματισμού
Μεθοδολογία: Για την διεξαγωγή της έρευνας αναλύθηκαν σχόλια αεροδρομίων της Ελλάδας, όπως αυτά αποτυπώθηκαν από χρήστες στην πλατφόρμα της Google. Εξαιρέθηκαν στρατιωτικές βάσεις και αεροδρόμια τα οποία είναι κλειστά στην παρούσα περίοδο. Ακόμη, για την διασφάλιση της βαρύτητας των αξιολογήσεων στην λίστα συμπεριλήφθηκαν αποκλειστικά αεροδρόμια με 100+ αξιολογήσεις στην Google.
Σχετικά με την έρευνα
Η έρευνα αποτελεί εγχείρημα της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την ανάλυση δεδομένων και την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με τον κλάδο του τουρισμού...