Έρευνα: Πόσο αποτελεσματική είναι η διαφήμιση στα αεροδρόμια

25-05-23 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

‘Ερευνα για την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στα αεροδρόμια πραγματοποίησε η εταιρεία αεροδρομίων των ΗΠΑ Clear Channel Outdoor (CCO), Airports Division.

Ειδικότερα, η έρευνα που προέκυψε από ολοκληρωμένη μελέτη πληροφοριών των καταναλωτών, διαπίστωσε ότι η διαφήμιση στα αεροδρόμια είναι ένα πολύ αποτελεσματικό μέσο προσέγγισης του κοινού των συχνών επιβατών. Η μελέτη της Nielsen Scarborough που ανατέθηκε από την CCO, παρέχει πληροφορίες για την επίδραση της διαφήμισης του αεροδρομίου στους συχνούς ταξιδιώτες και στους επαγγελματίες ταξιδιώτες, καθώς και για τις συμπεριφορές που λαμβάνουν αφού δουν μια διαφήμιση.

Αναλυτικά, το 83% των συχνών επιβατών παρατηρεί τις διαφημίσεις αεροδρομίων, με 3 στους 4 να συσχετίζουν τις διαφημίσεις αεροδρομίων με brands υψηλής ποιότητας.

Με μέσους χρόνους παραμονής μίας και πλέον ώρας, το αεροδρόμιο προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες σύνδεσης των καταναλωτών με τα brands. Περισσότεροι από 3 στους 4 (79%) συχνοί επιβάτες θα ήθελαν να δοκιμάσουν νέα προϊόντα στο αεροδρόμιο, το 63% ενδιαφέρεται να εγγραφεί σε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ταξιδιού και σχεδόν οι μισοί (47%) θεωρούν ότι είναι ελκυστικό να βγάλουν μία φωτογραφία σε έναν επώνυμο σταθμό selfie.

Η εν λόγω νέα έρευνα, διερευνά πολλαπλά τμήματα κοινού, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα brands στο περιβάλλον του αεροδρομίου, καθώς και τη δεκτικότητα του εκάστοτε λήπτη επιχειρηματικών αποφάσεων.

Οι συχνοί επιβάτες επαγγελματικών ταξιδιών επιστρέφουν

Το 87% των συχνών ταξιδιωτών, προγραμματίζει 3 ή περισσότερα επαγγελματικά ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες.

Προς αυτή την κατεύθυνση, ένας θεμελιώδης στόχος της μελέτης ήταν η κατανόηση του ανανεωμένου κύματος επαγγελματιών συχνών επιβατών. Τα αποτελέσματα επιβεβαίωσαν ότι οι υπεύθυνοι λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, όχι μόνο πετούν, αλλά είναι και δεκτικοί στη διαφήμιση των αεροδρομίων.

Περισσότεροι από τους μισούς (56%) των συχνών επιβατών ανακαλούν στη μνήμη τους τις διαφημίσεις που είδαν στο αεροδρόμιο. Επιπλέον, σχεδόν οι μισοί (49%) αφού παρατήρησαν μία διαφήμιση στο αεροδρόμιο, ανέλαβαν δράση, η οποία μεταφράζεται σε επίσκεψη στον ιστότοπο ενός brand (47%), στη λήψη μιας εφαρμογής (36%) και στην κοινή χρήση με έναν συνάδελφο (26%).

Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της CCO, Airports Division κ. Morten Gotterup, ανέφερε ότι η διαφήμιση αεροδρομίου μεταφράζει τον χρόνο παραμονής σε εμπνευσμένες και καινοτόμες εμπειρίες, που έχουν σημασία. Η έρευνα υπογραμμίζει τη δύναμη όλων των σημείων επαφής σε όλο το αεροδρόμιο, καθώς κάθε κομμάτι του αεροδρομίου μετατρέπεται σε μέσο- από τη στιγμή που ένας ταξιδιώτης μπαίνει σε ένα αεροδρόμιο, για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του, πριν από την αναχώρηση και μετά ξανά στον προορισμό του.

Με την τρέχουσα αύξηση της ζήτησης αεροπορικών ταξιδιών και τις αεροπορικές εταιρείες που ήδη εξυπηρετούν τους ταξιδιώτες προσθέτοντας περισσότερες πτήσεις στα καλοκαιρινά τους προγράμματα, ο κ. Gotterup θεωρεί ότι τώρα είναι η ώρα για τα brands να εξετάσουν το ενδεχόμενο να ενεργοποιήσουν καμπάνιες με επιρροή, ώστε να προσεγγίσουν τους πολυπόθητους επαγγελματίες και ταξιδιώτες αναψυχής.

 

διαβάστε ακόμα

CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου