Απεργία 31 ημερών στο Χίθροου μέσα στο καλοκαίρι – "Χωρίς προβλήματα οι πτήσεις", λέει το αεροδρόμιο

12-06-23 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

31 ημέρες απεργιακών κινητοποιήσεων ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα το σωματείο εργαζομένων Unite στο αεροδρόμιο του Χίθροου, με έναρξη στις 24 Ιουνίου και με τη συμμετοχή περισσότερων από 2.000 εργαζομένων στην ασφάλεια του αεροδρομίου.

Οι επιπτώσεις της εκτενούς απεργίας στις πτήσεις στο αεροδρόμιο έχουν βρεθεί στο επίκεντρο των ανησυχιών ταξιδιωτών και τουριστικών επιχειρήσεων, ωστόσο ο επικεφαλής του αεροδρομίου John Holland-Kaye εμφανίζεται καθησυχαστικός.

Σε δηλώσεις του κατά την παρουσίαση του διογκωμένου αριθμού επιβατών στο αεροδρόμιο το Μάιο, ο κ. Holland-Kaye ανέφερε ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν ακυρώσεις πτήσεων ως αποτέλεσμα της απεργίας του προσωπικού.

Όπως είπε, καταφέραμε να προσφέρουμε άριστες υπηρεσίες στους επιβάτες, χωρίς ακυρώσεις και καθυστερήσεις στον έλεγχο ασφάλειας, κατά την οκταήμερη απεργία που πραγματοποιήθηκε στις πιο δημοφιλείς ημέρες του Μαϊου, και δεν αναμένουμε ακυρώσεις ως αποτέλεσμα της νέας απεργίας μέσα στο καλοκαίρι.

Η συνέπεια των υπηρεσιών αυτών διασφαλίζεται με ισχυρούς πόρους έκτακτης ανάγκης, ανέφερε, καθώς το αεροδρόμιο δημιούργησε σχετική ομάδα διαχείρισης ήδη πριν από το καλοκαίρι.

Το Μάιο διακινήθηκαν 6,7 εκατ. επιβάτες απο το αεροδρόμιο του Χίθροου, αυξημένοι λατά 26% σε ετήσια βάση, και με ενισχυτικό παράγοτνα τις τρεις αργίες του περασμένου μήνα.

Πλέον προσφέρει περισσότερες καθημερινές πτήσειςα ποτέ μεταξύ Ην. Βασιλείου και ΗΠΑ, καθώς οι αερομεταφορείς μετακίνησαν τη χωρητικότητα θέσεών τους προς δρομολόγια του Βόρειου Ατλαντικού αφαιρώντας από Ευρωπαϊκές και Ασιατικές αγορές οι οποίες ανακάμπτουν με πιο αργούς ρυθμούς.

Παρά τις διαβεβαιώσεις του αεροδρομίου, η οργάνωση για την προστασία καταναλωτών του Ην. Βασιλείου Which? Travel ανακοίνωσε ότι όσοι ταξιδεύουν κατά την περίοδο των κινητοποιήσεων των εργαζομένων είναι πιθανό να συνεχίσουν να έχουν αίσθημα αβεβαιότητας για την πτήση τους.

Είναι απαραίτητο, επισημαίνει η Which? Travel, οι αερομεταφορείς και τα αερορόμια να συνεργαστούν προκειμένου να ενημερώνουν τους ταξιδιώτες και να εκπληρώνουν τις νομικές τους υποχρεώσεις στους επιβάτες σε περιπτώσεις ακυρώσεων ή καθυστερήσεων στις πτήσεις.

Επιπλέον, συμβουλεύει τους επιβάτες να έχουν ταξιδιωτική ασφάλιση από την ημέρα κράτησης του ταξιδιού και να ελέγχουν την πολιτική της προσεκτικά, καθώς δεν καλύπτουν όλες την περίσταση απεργιών στον αερομεταφορέα ή το αεροδρόμιο.

διαβάστε ακόμα

Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024