Η καλύτερη αγορά της αεροπορικής εταιρίας χαμηλού κόστους SmartWings, με επιδόσεις ανάπτυξης που ξεπέρασαν κάθε άλλο προορισμό του τσεχικού αερομεταφορέα ήταν η ελληνική για την καλοκαιρινή σεζόν του 2013 και του 2014.
Αυτό προκύπτει από την επεξεργασία των στατιστικών δεδομένων σχετικά με τις πτήσεις που πραγματοποίησε η εταιρία το καλοκαίρι του 2014, σύμφωνα με τα οποία, και από τις τρεις βάσεις της στην Τσεχία, ο αριθμός των πτήσεων προς ελληνικούς προορισμούς είναι αυξημένος κατά 22% ενώ η αντίστοιχη αύξηση στο σύνολο των πτήσεων της SmartWings δεν ξεπέρασε το 2%.
Παράλληλα, οι προορισμοί με τη μεγαλύτερη συχνότητα πτήσεων κατά το καλοκαίρι που πέρασε, ήταν το Μπουργκάς με 26 πτήσεις την εβδομάδα, το Ηράκλειο με 23 πτήσεις, η Αττάλεια με 19, η Ρόδος με 18, η Κως με 16, η Πάλμα Ντε Μαγιόρκα με 12 και η Ζάκυνθος με 10 πτήσεις ανά εβδομάδα.
Η Βουλγαρία και η Κροατία είναι οι άλλες δύο και μοναδικές αγορές στις οποίες αυξήθηκαν ο πτήσεις της εταιρίας αυτό το καλοκαίρι.
Οι περισσότερες πτήσεις είχαν ως αφετηρία το αεροδρόμιο της Πράγας (144 εβδομαδιαίως), δηλαδή πέντε φορές επάνω σε σχέση με τις βάσεις της εταιρίας σε Brno (29 πτήσεις) και Ostrava (27).
Η SmartWings είναι θυγατρική της Travel Service - που δραστηριοποιείται κυρίως σε τσάρτερ πτήσεις στην κεντρική Ευρώπη - και χαρακτηρίζεται από υψηλή εποχικότητα στα δρομολόγιά της. Ενδεικτικά, τον Αύγουστο του 2011, πραγματοποίησε 4,3 φορές περισσότερες πτήσεις έναντι του Φεβρουαρίου του ίδιου έτους, κι από τότε έχει αυξήσει περαιτέρω την εποχικότητά της (12,6 φορές το 2012, 14,6 φορές το 2013 και 17,1 φορές το 2014). Ως εκ τούτου, είναι ανταγωνίστρια ευρωπαϊκών εταιριών όπως οι Jet2.com, Monarch Airlines και Volotea.