Με επίκεντρο του καλοκαιρινού προγράμματος του 2025 την Ελλάδα και την Ισπανία προετοιμάζεται να ενεργοποιηθεί πλήρως η αδελφή αεροπορική εταιρεία της Condor, Marabu.
Η Marabu ξεκινά με πρόγραμμα πτήσεων την ερχόμενη χειμερινή σεζόν και θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη τη θερινή σεζόν του 2025. Το επόμενο καλοκαίρι η αεροπορική εταιρεία θα πετάει σε 18 προορισμούς διακοπών στη Μεσόγειο από δέκα αεροδρόμια αναχώρησης στη Γερμανία και το διασυνοριακό αεροδρόμιο Βασιλείας-Μιλούζ-Φράιμπουργκ. Το επίκεντρο του καλοκαιρινού προγράμματος πτήσεων του 2025, όπως προαναφέρθηκε, είναι η Ελλάδα και η Ισπανία, με περαιτέρω προορισμούς στην Πορτογαλία, την Ιταλία, την Κύπρο, την Αίγυπτο και την Τουρκία.
Η εταιρεία δεν θα έχει πλέον βάσεις στο Μόναχο και το Αμβούργο, αλλά ανοίγει βάσεις στην Κολωνία/Βόννη, τη Στουτγάρδη και τη Νυρεμβέργη τον Οκτώβριο. Δύο αεροσκάφη θα σταθμεύσουν στη Στουτγάρδη και από ένα αεροσκάφος στην Κολωνία και τη Νυρεμβέργη.
Η αεροπορική εταιρεία θέλει να έχει τρία αεροσκάφη και ένα άλλο ως «επιχειρησιακό εφεδρικό» στη βάση του Αμβούργου τον χειμώνα του 2024/2025. Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ότι δημοφιλείς χειμερινοί προορισμοί όπως τα Κανάρια Νησιά και η Χουργκάντα θα εξυπηρετούνται από αυτά τα αεροδρόμια, ορισμένες φορές με αρκετές πτήσεις την ημέρα.
Ένα άλλο αεροδρόμιο, το Leipzig/Halle, πρόκειται να προστεθεί το επόμενο καλοκαίρι. Επιπλέον, η αεροπορική εταιρεία διακοπών αυξάνει τον αριθμό των αεροσκαφών στις άλλες νέες βάσεις και, μαζί με συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες, δημιουργεί μια διευρυμένη προσφορά στη Μαγιόρκα και την Ελλάδα από άλλα αεροδρόμια στη βόρεια, δυτική και νότια Γερμανία καθώς και από τη Βασιλεία-Mulhouse - Φράιμπουργκ στα γαλλο-ελβετικά σύνορα.
Για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στο πολύ διευρυμένο πρόγραμμα πτήσεων, η Marabu θέλει να διπλασιάσει τον δικό της στόλο αεροσκαφών Airbus A320 Neo από τα σημερινά τέσσερα σε οκτώ αεροσκάφη μέχρι την άνοιξη του 2025. Επιπλέον, η εταιρεία συνεχίζει να βασίζεται σε «καθιερωμένες και αξιόπιστες αεροπορικές εταιρείες συνεργατών», όπως αναφέρει.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία Asset manager Attestor, η οποία απέκτησε το πλειοψηφικό μερίδιο της Condor τον Ιούλιο του 2021, ίδρυσε την Marabu τον Δεκέμβριο του 2022. Όμως, στην έναρξη της πρώτης της σεζόν, το 2023, τα πράγματα πήγαν πολύ στραβά για διάφορους λόγους: με πολλές βλάβες, ακυρώσεις πτήσεων και τεράστιες καθυστερήσεις, με την Marabu να βρίσκεται στο επίκεντρο αρνητικής δημοσιότητας. Έτσι, ο πρώτος Διευθύνων Σύμβουλος της νέας αεροπορικής εταιρείας, ο επί χρόνια διευθυντής και επικεφαλής πωλήσεων της Condor, Paul Schwaiger, αποχώρησε και παρέδωσε τη θέση στον Axel Schefe.
Ο νέος CEO δήλωσε ότι πλέον η Marabu έχει καθιερωθεί στην ευρωπαϊκή αγορά πτήσεων διακοπών, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των επιβατών. Η αεροπορική εταιρεία έχει μεταφέρει περισσότερους από ένα εκατομμύριο επιβάτες από την πρώτη της πτήση την άνοιξη του 2023. Τώρα είναι έτοιμη να ξεκινήσει δυναμικά την ανάπτυξή της....