Δεν υπάρχει καλύτερο μοντέλο διακοπών στον κόσμο που να προσφέρει πολυτελείς υπηρεσίες αντίστοιχες πεντάστερου ξενοδοχείου, σε πακέτα all inclusive με εξαιρετικό value και με επισκέψεις σε διαφορετικό προορισμό καθημερινά, από την κρουαζιέρα.
Τα τουριστικά γραφεία μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους εάν εντάξουν στα προσφερόμενα προϊόντα τους την ελληνική κρουαζιέρα. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πωλήσεις κρουαζιέρας παγκοσμίως παρουσίασαν αύξηση 68% τη δεκαετία 2007-2017.
Σε αυτό συμφώνησαν οι ειδικοί από το χώρο της κρουαζιέρας που μίλησαν στο εργαστήριο «Πωλήσεις Κρουαζιέρας» στο πλαίσιο της δεύτερης ημέρας εργασιών του Posidonia Sea Tourism Forum 2019, το οποίο σήμερα ολοκληρώνεται. Υπενθυμίζεται ότι το Tornos News είναι χορηγός Επικοινωνίας του Posidonia Sea Tourism Forum 2019.
Το εργαστήριο άνοιξε με χαιρετισμό του ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης (φωτογραφία).
Τα τουριστικά γραφεία βρίσκονται στη βάση της βιομηχανίας κρουαζιέρας. Στην ώριμη τουριστικά αγορά των ΗΠΑ το 70% των ταξιδιωτών κάνουν κράτηση διακοπών (ανεξαρτήτως είδους) μέσω τουριστικού γραφείου. Το γεγονός αυτό καθιστά απαραίτητη την υπηρεσία των τουριστικών γραφείων σε ένα έτοιμο προϊόν όπως η κρουαζιέρα, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Navigator Travel & Tourist Services, κ. Ανδρέας Στυλιανόπουλος (φωτογραφία), μιλώντας σε Έλληνες και ξένους τουριστικούς πράκτορες που ενδιαφέρονται για την ελληνική κρουαζιέρα.
Για επιτυχημένες πωλήσεις κρουαζιέρας, όπως είπε, χρειάζεται γνώση του προϊόντος αλλά και των ζητουμένων της αγοράς αλλά τα τουριστικά γραφεία που θα πιάσουν τον παλμό των εξελίξεων σε αυτήν, θα καταφέρουν να κάνουν τη διαφορά στα έσοδά τους.
Η Ελλάδα παρουσιάζει αυξανόμενο ενδιαφέρον για τουριστικές εμπειρίες τα τελευταία χρόνια, και η κρουαζιέρα μπορεί να αποτελέσει το κατάλληλο όχημα για την απόκτηση τέτοιων εμπειριών, επισήμαναν οι ειδικοί, αντλώντας από τη δεξαμενή των 7 εκατ. Ευρωπαίων οι οποίοι ταξιδεύουν με κρουαζιέρα ετησίως.
Με δεδομένο ότι πάνω από το 70% των πωλήσεων διακοπών στον κόσμο έχει ως κίνητρο της απόκτηση εμπειριών μέσω του θεματικού τουρισμού, και μόνο το 30% την ξεκούραση, η κρουαζιέρα μπορεί να αξιοποιηθεί για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη, υπογράμμισε ο συνεργάτης της The Good Guy’s Tourism, κ. Χρίστος Χριστοδουλάκης.
Όπως είπε ο κ. Χριστοδουλάκης, η κρουαζιέρα εγγυάται πολυτελείς διακοπές, προσφέρει πολυτελή διαμονή σε καμπίνες που παραπέμπουν σε σουίτες πολυτελών ξενοδοχείων με εξαιρετική θέα, προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες πολυτελείας –όπως καζίνο, πισίνες κτλ) και όλα αυτά σε διαφορετικό προορισμό για κάθε ημέρα του δρομολογίου και σε προσιτές τιμές all inclusive.
Τέλος, τόνισε ότι πρέπει να ικανοποιούνται οι ανάγκες των ταξιδιωτών κρουαζιέρας ώστε να επαναλάβουν το ταξίδι τους και η δουλειά του τουριστικού γραφείου είναι να δημιουργήσει όνειρα για λογαριασμό τους, ώστε να προβούν σε κράτηση με κίνητρο να νιώσουν σαν σταρ του χόλιγουντ σε μια πολυτελή κρουαζιέρα.
Επιπλέον, ο διευθυντής της CLIA Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας, κ. Andy Harmer, παρουσίασε όλες τις τελευταίες τάσεις στη σύγχρονη κρουαζιέρα, οι οποίες είναι οι ακόλουθες…
1. Αλλαγές στην τεχνολογία στην κρουαζιέρα, με την προσθήκη π.χ, της Alexa η οποία μιλά 7 γλώσσες
2. η κρουαζιέρα προτιμάται πλέον από πολλές διαφορετικές γενιές ταξιδιωτών, όπως και από περισσότερες οικογένειες και ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας
3. Η άνθιση νέων θεματικών κρουαζιέρων. Για παράδειγμα πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία 10 νέα expedition κρουαζιερόπλοια
4. Οι προσθήκες στις υπηρεσίες ξηράς και νέες εμπειρίες στην κρουαζιέρα, όπως μαθήματα μαγειρικής κτλ.
Η πρόεδρος της Cruiseway Travel, κ. Tatiana Hambas, δήλωσε ότι η μέση ηλικία των ταξιδιωτών κρουαζιέρας έχει μειωθεί στα 50 έτη, ο συνολικός αριθμός επιβατών στον κόσμο ανέρχεται σε 28,5 εκατ., εκ των οποίων το 70% κάνουν κράτηση μέσω τουριστικού γραφείου, με την πιστότητα των πελατών να φθάνει στο 60%.
Διαβάστε επίσης
Posidonia Sea Tourism Forum 2019: Κρουαζιέρα- η περίπτωση της Σαντορίνης
Γ.Βερνίκος: Οι παράνομες ναυλώσεις "πνίγουν" το γιότινγκ
Αντ. Στελλιάτος: Σταθερό θεσμικό πλαίσιο για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού
Θ.Θεοχαρόπουλος: Στρατηγική προτεραιότητα η ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα