Aύξηση 10% παρουσίασε η γερμανική αγορά οργανωμένων ταξιδίων το καλοκαίρι με ισχυρές διαδικτυακές πωλήσεις και θετικές προοπτικές για το 2019 σύμφωνα με την πιο πρόσφατη μηνιαία έρευνα της GfK σε δείγμα 2.000 εκπροσώπων τουριστικών γραφείων, ΟΤΑ και ιστοσελίδων τουρ οπερέιτορ.
Οι πωλήσεις των τουριστικών γραφείων σημείωσαν άνοδο 7% όσον αφορά κρατήσεις διακοπών το καλοκαίρι του 2018 (μέχρι και τον Οκτώβριο) όμως οι διαδικτυακές πωλήσεις είχαν ισχυρότερη άνοδο της τάξης του 22%.
Οι πωλήσεις εκτός διαδικτύου είχαν μερίδιο 77% στο σύνολο πωλήσεων, ανεβάζοντας τα έσοδα από το καλοκαίρι του 2018 κατά 10%.
Τα τουριστικά γραφεία είχαν το μεγαλύτερο ποσοστό προκρατήσεων και μακροχρόνιων κρατήσεων, ενώ τα διαδικτυακά κανάλια είχαν μεγάλο μερίδιο στις κρατήσεις τελευταίας στιγμής.
Οι καλοκαιρινές πωλήσεις τον Οκτώβριο παρέμειναν σε σταθερά επίπεδα σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2017. Η χειμερινή σεζόν 2017/18 είχε αύξηση πωλήσεων 10%.
Τα έσοδα των πωλήσεων για το χειμώνα του 2018/19 είνα αυξημένα κατά 4% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2017, με σωρευτική ανάπτυξη 8%.
Φέτος οι χειμερινές κρατήσεις έχουν ξεπεράσει τις μισές στο σύνολο των περυσινών, με ισχυρές επιδόσεις το Νοέμβριο (+6%) και το Δεκέμβριο (+7%).
Οι Γερμανοί συνέχισαν επίσης δυναμικά στις προκρατήσεις για το καλοκαίρι του 2019, παρότι παρατηρείται οριακή μείωση 1% σε σχέση με τα περυσινά επίπεδα. Τα έσοδα για το καλοκαίρι του 2019 αντιπροσωπεύουν το 45% του συνόλου των πωλήσεων τον Οκτώβριο.