Κινεζικός τουρισμός: Tα ψώνια δεν είναι πια το βασικό ενδιαφέρον στα διεθνή ταξίδια

26-07-17 | ΑΓΟΡΕΣ

Tα ψώνια δεν αποτελούν πια κορυφαίο ενδιαφέρον των κινέζων τουριστών που ταξιδεύουν στο εξωτερικό, αλλά αναδύεται το ενδιαφέρον για αναψυχή, πολιτισμό και οικοτουρισμό, αποκαλύπτει η έκθεση China International Travel Monitor (CITM) της Hotels.com.

H έρευνα διενεργήθηκε από την Ipsos το Μάιο του 2017 σε δείγμα 3.000 κατοίκων της Κίνας ηλικίας από 18 έως 54 χρόνων οι οποίοι είχαν ταξιδέψει το περασμένο 12μηνο τουλάχιστον μια φορά στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν, οι σύγχρονοι κινέζοι ταξιδιώτες όλων των ηλικιών, είναι πιο μορφωμένοι και σοφιστικέ στις επιλογές και προσδοκίες τους, επιθυμώντας περισσότερα ταξίδια, εμπειρίες από περισσότερους προορισμούς, πιο εξωτικές εμπειρίες δαπανώντας περισσότερα.

Όπως συμβαίνει με τους ταξιδιώτες από τις περισσότερες αγορές, οι γεννημένοι μετά τη δεκαετία του 60’ δαπανούν σε μακρινά ταξίδια περιπέτειας, επισκέπτονται περισσότερους προορισμούς ανά ταξίδι, κάνουν μεγαλύτερης διάρκειας διακοπές και ταξιδεύουν συχνότερα στο εξωτερικό.

Ιδιαίτερα η γενιά των millennial κινέζων, παρουσιάζει μεγάλη αύξηση των δαπανών σε όλο το εύρος εξόδων στο ταξίδι.

Ειδικότερα, το ενδιαφέρον για ψώνια μειώθηκε από 68% το 2016 σε μόλις 33% φέτος.

Τους επόμενους 12 μήνες, οι κινέζοι ταξιδιώτες προτίθενται να δαπανήσουν 10% περισσότερα, κατά μέσο όρο, σε διεθνή ταξίδια. Τη μεγαλύτερη αύξηση δαπανών παρουσιάζουν οι Millennials, με τα 2 τρίτα να αναφέρουν ότι θα ξοδέψουν περισσότερα. Κύριοι αποδέκτες των δαπανών τους είναι το φαγητό και η διασκέδαση.

Προτιμώμενος τρόπος πληρωμών για όλες τις ηλικίες είναι το UnionPay ενώ ευρεία είναι και η χρήση του Alipay, ιδιαίτερα τις νεότερες ηλικίες των millennials.

Οι κινέζοι ταξιδεύουν συχνότερα στο εξωτερικό και για μεγαλύτερα διαστήματα, αναζητώντας νέους προορισμούς, με το στοιχείο της περιπέτειας. Ο αριθμός των ταξιδίων και των ημερών ανά ταξίδι το περασμένο έτος αυξήθηκε από 3,4 σε 3,9 και από 5 σε 7 ημέρες αντίστοιχα.

Στον προγραμματισμό ταξιδίου, οι κινέζοι δαπανούν σχετικά πολύ χρόνο στην αναζήτηση. Κατά μέσο όρο δαπανούν 12 ημέρες στις αναζητήσεις στο διαδίκτυο και ξεκινούν με τον προγραμματισμό έναν ή 2 μήνες πριν το ταξίδι. Οι νεαρότερες ηλικίες δαπανούν λιγότερο χρόνο στον προγραμματισμό.

Κύρια πηγή επηρεασμού για την επιλογή προορισμού αποτελεί ο σύζυγος ή σύντροφος και οι φίλοι, και ακολουθούν τα διαδικτυακά και μη επαγγελματικά κανάλια. Οι γονείς κατατάσσονται στην 6η θέση από τις 17 για τις νεότερες ηλικίες και στην 13η θέση για το σύνολο των κινέζων.

διαβάστε ακόμα

Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις
Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω