Tις 5 κατηγορίες βρετανών τουριστών, με τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά τους, που όλοι θα συναντήσουν φέτος στις διακοπές, αποκαλύπτει η έκθεση Holiday Report που διενεργεί για πρώτη φορά στην ιστορία του ο μεγάλος ευρωπαϊκος τουρ οπερέιτορ, Τhomas Cook και δημοσιεύει το Tornos News...
Για πολλούς από αυτούς, η Ελλάδα ανήκει στους ονειρικούς προορισμούς διακοπών, καθώς οι ταξιδιώτες άνω των 55 ετών προτιμούν τα παρθένα ελληνικά νησιά και οι ανεξάρτητοι τη Ρόδο.
Η έρευνα βασίζεται σε στοιχεία κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν έως και τις 2 Μαΐου 2017 στον τουρ οπερέιτορ Thomas Cook Ην. Βασιλείου καθώς και σε αεροπορικά εισιτήρια, αλλά και σε έρευνα που διεξήχθη τον Απρίλιο και το Μάιο ανάμεσα σε 2.635 βρετανούς πελάτες της Thomas Cook.
Δείτε τις κατηγορίες ταξιδιωτών όπως προέκυψαν από τα συμπεράσματα…
-Oι millennials | Οι διακοπές είναι το νόμισμα των πιο έντονων αναμνήσεων για μια γενιά που εκτιμά περισσότερο τις εμπειρίες παρά τα υλικά αγαθά.
Η ηλικία τους ξεκινά από 18 και φθάνει τα 24. Κάνουν αναζητήσεις από το κινητό τηλέφωνο (68%) ή το τάμπλετ (67%), κάνουν κράτηση διαδικτυακά ή σε κατάστημα με το 64% να έχει απευθυνθεί σε τουριστικό γραφείο ξανά το παρελθόν, ταξιδεύουν συνήθως σε ομάδες αλλά επιθυμούν να πληρώνουν ξεχωριστά ο καθένας.
Το 91% παίρνει μαζί του όλο το ποσό, η το μεγαλύτερο, που χρειάζεται στις διακοπές σε μετρητά στο ξένο νόμισμα. Το 73% κάνει οικονομίες συχνά για τις διακοπές.
Αγαπούν την παραλία με το 53% να θεωρεί την παραλία βασικό παράγοντα στις διακοπές. Τείνουν να ακολουθούν περισσότερο τη μόδα σε σχέση με τους μεγαλύτερους, αλλά όχι φανατικά. Το 10% δήλωσε ότι ένας προορισμός κοντά στις τάσεις της μόδας ή ένας νέος προορισμός είναι σημαντικός για αυτούς.
Κοινοποιούν στα Snapchat, Instagram, Facebook και Twitter, οτιδήποτε περιλαμβάνει hashtag.
Ονειρικοί προορισμοί είναι η Ιμπιζα και η Αγία Νάπα.
-Oι ανεξάρτητοι | Κάποτε ταξίδευαν με ένα σακίδιο σε όλο τον κόσμο. Εξακολουθούν να επιθυμούν ταξίδια πριν αποκτήσουν παιδιά.
Είναι ηλικίας από 25-34. Kάνουν αναζητήσεις από το κινητό (63%) ή το τάμπλετ (48%).
Κάνουν κράτηση αργά και στο διαδίκτυο, το 22% αρχίζει τον προγραμματισμό και την αναζήτηση 3 εβδομάδες ή λιγότερο πριν την αναχώρηση. Οι λιγότεροι δεσμοί με την οικογένεια τους δίνουν την ευκολία να παίρνουν απόφαση για το ταξίδι (συχνά είναι μια προσφορά αεροπορικών εισιτηρίων την οποία συνδυάζουν με κατάλυμα που έχουν εντοπίσει στο Instagram ή σε κάποιο περιοδικό μόδας) την τελευταία στιγμή.
Χρησιμοποιούν πιστωτικές κάρτες και ξένο νόμισμα που τους περίσσεψε από το τελευταίο ταξίδι τους. Το 28% χρησιμοποιεί κάρτα στις διακοπές.
Αγαπούν τα city break, τα μακρινά ταξίδια και τα μπουτικ ξενοδοχεία, όπως τα Casa Cook που σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να αποτελούν ιδανικό αντικείμενο φωτογράφησης για το Instagram.
Μεγάλο θετικό στις διακοπές είναι να βρίσκονται κοντά στην τοπική κουλτουρα, το 23% όσων δεν έχουν παιδί ανέφεραν ότι οι εκδρομές από το resort σε αρχαιολογικούς χώρους είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες για την απόφαση κράτησης.
Κάνουν κοινοποιήσεις σε Instagram, Twitter, Pinterest με περιεχόμενο πιο στυλάτο και λαμπερό σε σχέση με τους ακολούθους τους.
Ονειρικοί προορισμοί είναι το Σαν Φρανσίσκο, το Κειπ Τάουν, η Ρόδος και η Κροατία.
-Οι βιοπαλαιστές | Οι οικογένειες που εργάζονται σκληρά, φαίνεται ότι πιέζονται ακόμη περισσότερο για να εξασφαλίσουν μια καλή προσφορά καλοκαιρινών διακοπών.
Είναι ηλικίας 25-44.
Kάνουν αναζητήσεις από κινητό τηλέφωνο (56%), τάμπλετ (52%) ή σταθερό υπολογιστή/λάπτοπ (52%).
Κάνουν κράτηση σε κατάστημα (59%) ή στον υπολογιστή (42%) και με δόσεις (21%) ώστε να μοιράσουν το χρέος.
Οι δαπάνες τους είναι σε ξένο νόμισμα ενώ τείνουν να χρησιμοποιούν ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών προκειμένου να εντοπίσουν την καλύτερη προσφορά (54%). Το 50% ανησυχεί για τις χρεώσεις σε πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες στο εξωτερικό.
Αγαπούν τα all inclusive και τις δραστηριότητες μέσα στο ξενοδοχείο. Το 53%, το μεγαλύτερο ποσοστό από όλα τα υπόλοιπα είδη ταξιδιωτών, ανέφερε ότι βασικός παράγοντας κράτησης είναι εάν το ξενοδοχείο διαθέτει παιδικό κλαμπ και δραστηριότητες.
Η κοντινότητα στην τοπική κουλτούρα δεν είναι τόσο σημαντική (6%).
Κοινοποιούν στο Mumsnet και διαβάζουν κριτικές στο TripAdvisor.
Ονειρικοί προορισμοί είναι τα πεντάστερα ξενοδοχεία της Τουρκίας τα οποία προσφέρουν εξαιρετικό value και διαθέτουν καλές υποδομές.
-Oι επιτυχημένοι | Εχουν μεγάλη εμπειρία διακοπών και τώρα που τα παιδιά τους έχουν μεγαλώσει επιθυμούν μεγαλύτερες συγκινήσεις στις διακοπές.
Ηλικίες από 45-54 ετών.
Κάνουν αναζητήσεις στον σταθερό υπολογιστή/ λάπτοπ (55%) είτε στη δουλειά.
Κάνουν κράτηση στον υπολογιστή (44%), πιθανόν ενώ χαλαρώνουν στον καναπέ το βράδυ.
Οι διαδικτυακές κρατήσεις κορυφώνονται τις ώρες που απολαμβάνουν το κρασί τους, από τις 8 έως 10 το βράδυ.
Ξοδεύουν από τις αποταμιεύσεις τους, το 81% όσων έχουν παιδιά κάνουν οικονομίες πριν τις διακοπές τους ώστε να μην υπερχρεωθούν στο ταξίδι.
Προτιμούν τα all inclusive σε μεγάλα resort για ποικιλία, με πολλές δραστηριότητες και κοντινά θεματικά πάρκα προκειμένου να διασκεδάζει ολόκληρη η οικογένεια.
Οι κάτοικοι από τα νοτιοανατολικά της Βρετανίας προτιμούν all inclusive (66%) σε σχέση με τα αυτοεξυπηρετούμενα καταλύματα (15%), σε βαθμό μεγαλύτερο σε σχέση με τους υπόλοιπους Βρετανούς.
Κοινοποιούν στο Facebook ενώ ανανεώνουν το οικογενειακό glog και ανεβάζουν κριτικές στην TripAdvisor.
Ονειρικοί προορισμοί είναι η Φλόριντα, το Μεξικό και η Κούβα.
-Οι baby boomers | Ειτε ξοδεύουν την κληρονομιά των παιδιών τους είτε τα κακομαθαίνουν με αξιομνημόνευτες οικογενειακές διακοπές. Είναι ηλικίας άνω των 55 ετών και πραγματοποιούν αναζητήσεις στο διαδίκτυο (το 55% σε σταθερό υπολογιστή/λάπτοπ) ή σε κατάστημα.
Οι κρατήσεις γίνονται στο διαδίκτυο είτε σε τουριστικό γραφείο (το 69% κάνει κράτηση σε κατάστημα, και τείνουν να προτιμούν γνωστά ταξιδιωτικά brand, το μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες ταξιδιωτών).
Οι δαπάνες τους γίνονται πιο έξυπνα από κάθε άλλη ομάδα ταξιδιωτών. Το 60% ελέγχει την ισοτιμία καθόλη τη διάρκεια του έτους.
Λατρεύουν την άνεση στις διακοπές. Το 52% ανέφερε ότι οι ώρες αναχώρησης πτήσεων είναι σημαντικές για εκείνους ενώ δεν προτιμούν τις φθηνότερες τιμές (11%).
Τους αρέσει επίσης να καλύπτουν εκείνοι τα έξοδα ολόκληρης της οικογένειας, μαζί με τα εγγόνια, ή κάνουν κρουαζιέρα ή ένα μακρινό ταξίδι μόνοι τους.
Κοινοποιούν μέσω FaceTime, του τηλεφώνου ή με καρτ ποστάλ.
Ονειρικοί προορισμοί είναι η Γαλλία, η Ιταλία και τα ψαγμένα ελληνικά νησιά.