H οικονομική ανάπτυξη και τα χαμηλά επίπεδα ανεργίας στη Γερμανία έχουν αυξήσει φέτος τη ζήτηση για ταξίδια αλλά και τη διάθεση για μεγαλύτερες ταξιδιωτικές δαπάνες.
Σύμφωνα με έρευνα της GfK για λογαριασμό της Γερμανικής Τουριστικής Ομοσπονδίας, BTW, ο δείκτης Τουρισμού, για το πρώτο 6μηνο της χρονιάς εμφανίζεται αυξημένος κατά 1,3 βαθμούς έναντι 0,1 βαθμών την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι και 0,4 βαθμών στο δεύτερο μισό του 2016.
Ο αριθμός των ημερών διακοπών παρουσιάζει αύξηση 1% στα 395 εκατ. (α’ 4μηνο 2017), τα ταξίδια με τουλάχιστον μια διανυκτέρευση είναι αυξημένα κατά 7% και τα ημερήσια μειωμένα κατά 8% (έχουν περιορισθεί στο ένα τέταρτο των ταξιδίων αναψυχής).
Οι πωλήσεις στα τουριστικά γραφεία για το καλοκαίρι έχουν αυξηθεί κατά 3%, αν και είναι κάτω από τα επίπεδα του 2015.
Ο δείκτης Τουρισμού βασίζεται στον μηνιαίο δείκτη καταναλωτικού κλίματος της GfK, ο οποίος αντλεί στοιχεία από 2.000 Γερμανούς καταναλωτές επάνω σε διαφορετικές τάσεις και οικονομικά κριτήρια.