Μείωση 5% κατέγραψαν τα τουριστικά γραφεία της Γερμανίας στις πωλήσεις διακοπών τον Ιούλιο για το καλοκαίρι του 2017, με τις σωρευτικές πωλήσεις για τη χρονιά να διαμορφώνονται σε μόλις +2% σε σχέση με πέρυσι, έναντι +3% όπως διαμορφώνοντας μέχρι και τον Ιούνιο, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ανάλυση πωλήσεων της GfK.
Παράλληλα, οι κρατήσεις για τη χειμερινή περίοδο περιορίσθηκαν κατά 3% σε σχέση με τα περυσινά επίπεδα, όμως οι απώλειές τους αντισταθμίζονται από την αύξηση της ζήτησης για το καλοκαίρι του 2018.
Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.500 τουριστικών γραφείων της Γερμανίας, όσον αφορά τους μήνες αναχώρησης, ο Ιούλιος ήταν καλός μήνας με αύξηση 3,2% σε σχέση με πέρυσι. Ο Αύγουστος όμως είναι απογοητευτικός με σωρευτική μείωση 4,3% στις κρατήσεις, έναντι μείωσης 18% πέρυσι.
Αντίθετα, ο Σεπτέμβριος (+6%) και ο Οκτώβριος (+2%) εμφανίζουν καλύτερες από πέρυσι πωλήσεις.
Μετά τη μείωση 8% στις πωλήσεις για το καλοκαίρι του 2016, φαίνεται απίθανό ότι τα γερμανικά τουριστικά γραφεία μπορούν να επιστρέψουν στα καλά επίπεδα του καλοκαιριού του 2015 αυτή τη χρονιά.