Η ΑΒΤΑ προειδοποιεί τους Βρετανούς τουρίστες: Οι ψευδείς ισχυρισμοί ασθένειας έχουν ποινικές συνέπειες

04-09-17 | ΑΓΟΡΕΣ

Για τους κινδύνους που επιφυλάσσουν οι ψευδείς ή υπερβολικοί ισχυρισμοί ασθένειας στις διακοπές, προειδοποιεί τους βρετανούς ταξιδιώτες η ένωση βρετανών τουρ οπερέιτορ, ΑΒΤΑ, την ώρα που εκατομμύρια ταξιδιώτες επιστρέφουν από τις καλοκαιρινές διακοπές.

Εταιρίες διαχείρισης παραπόνων πείθουν ταξιδιώτες, μετά την επιστροφή από τις διακοπές, να υποβάλλουν τέτοια παράπονα με σκοπό να αποκομίσουν αποζημιώσεις από τις τουριστικές επιχειρήσεις. 

Οι εταιρίες αυτές χρησιμοποιούν τη διαφήμιση, τα social media και άλλους τροπους ώστε να έρθουν σε επικοινωνία με τους τουρίστες, και να τους πείσουν να υποβάλλουν παράπονα.

Όμως, όπως προειδοποιεί η ΑΒΤΑ, αποκρύπτουν από τους ταξιδιώτες ότι οι χρηματικές διεκδικήσεις που γίνονται βάσει ψευδών ισχυρισμών διώκονται ποινικά και ξεκαθαρίζει ότι οι ποινές είναι εξαιρετικά σοβαρές και μπορεί να περιλαμβάνουν υψηλά πρόστιμα, καταγραφή στο ποινικό μητρώο, ακόμα και φυλάκιση στο Ην. Βασίλειο ή στον προορισμό των διακοπών. 

Το 2016, μόνο στην Ισπανία, το κόστος των ξενοδοχείων της Μαγιόρκα από τέτοιες υποθέσεις, ανήλθε σε 42 εκατ. λίρες ενώ από 2013 τα παράπονα αυτά έχουν αυξηθεί περισσότερο από 500%. Ωστόσο, τα περιστατικά ασθένειας στα resort, την ίδια περίοδο, παρέμειναν σταθερά και το ζήτημα εστιάζεται μόνο στους βρετανούς τουρίστες.

Οι συνεργάτες της σχετικής καμπάνιας της ΑΒΤΑ, «Stop Sickness Scams», συμβουλεύουν:

-Εάν δεχθείτε κλήση ή προσπαθουν να σας πείσουν να προβείτε σε ψευδή ή υπερβολικό ισχυρισμό ασθένειας, καταγγείλετε το γεγονός στην αρχή Claims Management Regulator.

-Εάν είστε ενήμεροι για κάποιον ψευδή ισχυρισμό ασθένειας, αναφέρετέ τον στην αρχή Action Fraud.

-Αναφέρετε τις εταιρίες διαχείρισης παραπόνων στο ξενοδοχείο σας ή στον τουρ οπερέιτορ.

-Προειδοποιήστε και άλλους ταξιδιώτες για αυτές και πληροφορήστε την οικογένεια και τους φίλους σας.

-Εάν πιστεύετε ότι αρρωστήσατε από τροφική δηλητηρίαση στο ξενοδοχείο, επικοινωνήστε αμέσως με αυτό ή τον τουρ οπερέιτορ.

-Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένος από την απάντησή τους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ανεξάρτητη πολιτική της ΑΒΤΑ, Alternative Dispute Resolution (ADR) ή να κυνηγήσετε την υπόθεση σε αστικό δικαστήριο. Εάν δικαιωθείτε, θα λάβετε ολόκληρη την αποζημίωση, σε αντίθεση με την οδό που προτείνουν οι εταιρίες διαχείρισης παραπόνων, οι οποίες παίρνουν μερίδιο της αποζημίωσης.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις