Γερμανικός τουρισμός: Έγκαιρες κρατήσεις από τις οικογένειες

04-10-17 | ΑΓΟΡΕΣ

Το 49% των Γερμανών μοναχικών ταξιδιωτών κάνουν κράτηση οργανωμένων διακοπών την τελευταία στιγμή, κάτι που ισχύει για το 38% των ζευγαριών και μόνο για το 29% των ενήλικων που ταξιδεύουν σε ομάδα άνω των 2 ατόμων. Αντίθετα, οι οικογένειες τείνουν να προγραμματίζουν από πολύ νωρίς τις διακοπές τους και όσο πιο μεγάλη είναι η διάρκειά τους, τόσο πιο πιθανό είναι η κράτηση να γίνει νωρίς.

Αυτό ήταν ένα από τα συμπεράσματα έρευνας που διενήργησε η μεγαλύτερη ταξιδιωτική πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στη Γερμανία, CHECK24, στις κρατήσεις οργανωμένων πακέτων διακοπών κατά την περίοδο Σεπτέμβριος 2016-Αύγουστος 2017.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι Γερμανικές οικογένειες προγραμματίζουν από νωρίς τις διακοπές τους: περί το ένα πέμπτο (19%) κάνουν κράτηση οργανωμένων πακέτων νωρίτερα από 6 μήνες πριν την αναχώρηση. Στους μοναχικούς ταξιδιώτες, το ποσοστό που κάνει κράτηση από νωρίς φθάνει μόλις το 9%. Συνολικά το ποσοστό των Γερμανών που κάνει κράτηση από πολύ νωρίς ανέρχεται σε 14%.

Όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκεια των διακοπών, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για κράτηση από νωρίς: Στα ταξίδια τριών εβδομάδων, οι κρατήσεις που γίνονται από πολύ νωρίς αντιπροσωπεύουν μερίδιο 28%. Το ποσοστό των πρώιμων κρατήσεων για τις διακοπές 2 εβδομάδων κατεβαίνει στο 10%.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις