To 91% των αμερικανών που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, απολαμβάνουν τα ταξίδια αυτά, το 62% πιστεύει ότι ένα από τα καλύτερα στοιχεία των επαγγελματικών ταξιδίων είναι ο χρόνος που δαπανούν με συνεργάτες, πελάτες και προμηθευτές ενώ το 57% πιστεύει οτι τα επαγγελματικά ταξίδια κάνουν την εργασία τους πιο ενδιαφέρουσα.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε έρευνα της American Express για τα επαγγελματικά ταξίδια των αμερικανών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 10 – 23 Αυγούστου του 2017, σε δείγμα 251 ενηλίκων από τις ΗΠΑ οι οποίοι είχαν ταξιδέψει για επαγγελματικούς λόγους τουλάχιστον 5 φορές τον τελευταίο χρόνο, εκ των οποίων τουλάχιστον οι 2 ήταν στο εξωτερικό.
Σε σχέση με τα σημαντικότερα ζητήματα που εμποδίζουν την παραγωγικότητα στα επαγγελματικά ταξίδια, το 77% των αμερικανών ανέδειξε τις καθυστερήσεις τελευταίας στιγμής, το 61% ζητήματα συνδεσιμότητας και τεχνολογίας και το 60% τις αλλαγές τελευταίας στιγμής στην ατζέντα και τον τόπο συναντήσεων.
Το 67% είπε ότι οι εμπειρίες από νέες χώρες και πολιτισμούς είναι μία από τις 3 προσωπικές πλευρές των επαγγελματικών ταξιδιών που απολαμβάνουν περισσότερο και ακολουθούν η ανάπτυξη μιας νέας πολιτισμικής δεξιότητας (49%) και η συναναστροφή με νέους ανθρώπους (40%). Η προσωπική πλευρά των επαγγελματικών ταξιδίων δεν προσφέρει απλώς ευχαρίστηση στους ταξιδιώτες αλλά συμβάλλει και στην ευεξία τους, με το 53% να αναφέρει ότι η περιήγηση σε αξιοθέατα ή η συμμετοχή σε τοπικές εμπειρίες στον ελεύθερο χρόνο έχουν τον πιο θετικό αντίκτυπο στην ευεξία τους κατά τη διάρκεια των επαγγελματικών ταξιδίων.
Το 56% από την άλλη, σημειώνει ότι η έλλειψη ύπνου εξαιτίας του jetlag ή εξόδου από την καθημερινή ρουτίνα, είναι στους 3 κορυφαίους παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά την ευεξία στα επαγγελματικά ταξίδια.
Σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει η έρευνα, οι ταξιδιώτες προτιμούν premium ταξιδιωτικές υπηρεσίες για να μετριάσουν τα αρνητικά του ταξιδιού που μπορεί να επηρεάσουν την ευεξία. Προτιμούν τις εξής υπηρεσίες ως σημαντικότερες…
-Ταξίδια στην business class (58%)
-Πρόσβαση σε χώρους των ξενοδοχείων ειδικά διαμορφωμένους για επισκέπτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους (47%)
-Πρόσβαση στα lounge των αεροδρομίων (46%).
Όταν ταξιδεύουν για επαγγελματικό ταξίδι εκτός ΗΠΑ, οι αμερικανοί είπαν ότι έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζουν τους τοπικούς κανονισμούς με το 86% να ενδιαφέρεται για τις πολιτισμικές διαφορές καθώς αυτές τους βοηθούν να επιτυγχάνουν επαγγελματικούς στόχους. Επίσης, το 46% θα ήθελε να γνωρίζει πως πρέπει να απευθύνει το λόγο, το 44% να κατανοεί το dress code και το 39% τα διαφορετικά στυλ επικοινωνίας.