Σε υψηλά 40ετίας εκτοξεύθηκε τον Οκτώβριο η διάθεση των αμερικανών για ταξίδια το ερχόμενο 6μηνο, σύμφωνα με έκθεση της Conference Board.
Οι προθέσεις καταναλωτικών δαπανών που καταγράφονται ευνοούν ιδιαίτερα τα ταξίδια καθώς το ποσοστό των αμερικανών που σχεδιάζουν διακοπές παρουσίασε αύξηση 11% και διαμορφώθηκε στο 63,5%. Συγκριτικά, τον Απρίλιο του 2009 μόλις το ένα τρίτο των καταναλωτών δήλωνε ότι σχεδιάζει διακοπές. Τότε η ανεργία βρισκόταν στο 9%.
Η τάση για προγραμματισμό των δαπανών στα ταξίδια αποδίδεται στην αυξανόμενη αισιοδοξία για την αγορά εργασίας και την ανοδική πορεία του χρηματιστηρίου.
Η ανεργία περιορίστηκε στο 4,2%, στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 16 ετών, και το χρηματιστήριο έχει επιστρέψει σε ρεκόρ.
Η εμπιστοσύνη καταναλωτή, όπως καταμετρήθηκε από την Conference Board, σκαρφάλωσε στο 125,9 τον Οκτώβριο, στα καλύτερα δηλαδή επίπεδα για την περίοδο μετά την ύφεση, μετά τον Δεκέμβριο του 2000.
Σχεδόν οι μισοί που συμμετείχαν στην έρευνα τον Οκτώβριο δήλωσαν ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν εντός των ΗΠΑ, ενώ το 14,5% θα ταξιδέψει στο εξωτερικό.
Σχεδόν το ένα τέταρτο των αμερικανών θα ταξιδέψει αεροπορικώς, ενώ ένας στους 3 οδικώς.
Ωστόσο, η αμερικανική αγορά χωρίζεται σε 2 ταχύτητες: Όσοι έχουν εισοδήματα 25.000 – 34.999 δολαρίων έχουν δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης 105,9, ενώ οι αμερικανοί με εισοδήματα άνω των 125.000 δολαρίων έχουν 160,9.
Οι Millennials (κάτω των 35 ετών) είχαν το μικρότερο δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης από τον Φεβρουάριο κι έπειτα και παραμένουν λιγότερο πρόθυμοι για ταξίδια σε σχέση με τις ηλικίες 35-54.