WTM: Οι περιοχές των τηλεοπτικών σειρών ελκύουν τους Βρετανούς

06-11-17 | ΑΓΟΡΕΣ

Ένας στους 10 βρετανούς τουρίστες παρακινήθηκαν να προβούν σε κράτηση από την έμμεση προβολή προορισμών μέσα από τηλεοπτικά και κινηματογραφικά γυρίσματα.

Αυτό προκύπτει από την έκθεση Industry Report 2017 της World Travel Market που δημοσιεύεται σήμερα.

Στα θεάματα που αναφέρθηκαν ότι αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για ταξίδια συμπεριλαμβάνονται το ιταλικό δράμα με γυρίσματα στη Σικελία, Inspector Montalbano και το πρόγραμμα A Place in the Sun με συμβουλές για αγορά σπιτιών στο εξωτερικό.

Αυτό σημαίνει ότι οι βρετανοί, οι οποίοι κάνουν περισσότερες από 45 εκατ. διακοπές στο εξωτερικό ετησίως, παρακινούνται από θεάματα να κάνουν 4,5 εκατ. ταξίδια στο εξωτερικό ετησίως.

Με δεδομένο ότι συνολικά κάνουν 53 εκατ. διακοπές τους ετησίως, περισσότεροι από 5 εκατ. Βρετανοί μπορεί να κατευθυνθούν σε προορισμούς που έχουν δει στην τηλεόραση, σύμφωνα με την έκθεση.

Ως αποτέλεσμα της τάσης αυτής, οι τουριστικές επιτροπές στους προορισμούς και οι τουρ οπερέιτορ αναπτύσσουν καμπάνιες μάρκετινγκ και προγράμματα για την προώθηση αυτών των προορισμών. 

Το Game of Thrones, με γυρίσματα σε Ισλανδία, Β. Ιρλανδία, Κροατία, Ισπανία, Μαρόκο και Μάλτα, έχει αποτελέσει για πολλούς λόγο επιλογής προορισμού.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις