+12% οι προκρατήσεις των Βρετανών για τη Ρόδο το 2018

10-11-17 | ΑΓΟΡΕΣ

Δυναμική πορεία στη Βρετανική τουριστική αγορά και όχι μόνον, ως κορυφαίος και ασφαλής προορισμός, εξακολουθεί να χαράσσει η Ρόδος, όπως διεφάνη από τα αισιόδοξα μηνύματα και την ικανοποίηση τουριστικών παραγόντων και φορέων, στη  διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market που ολοκληρώθηκε στις 8 Νοεμβρίου 2017, στο Λονδίνο. 

Μηνύματα που καταγράφουν διψήφια ποσοστά (10%-12%) στις προκρατήσεις  Άγγλων τουριστών για το 2018 στο νησί και διατηρούν τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Ρόδου στη βρετανική  τουριστική αγορά.     

Στην έκθεση World Travel Market London, η οποία αποτελεί κορυφαίο παγκόσμιο γεγονός για την ταξιδιωτική βιομηχανία, συμμετείχε ο Δήμος Ρόδου, μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού, στο καλαίσθητο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. 

Ο πρωταγωνιστικός ρόλος του νησιού της Ρόδου φανερώθηκε από την πρώτη κιόλας ημέρα της έκθεσης WTM, με τη σειρά επαφών και συναντήσεων που είχαν τουριστικοί παράγοντες του νησιού, ξενοδόχοι και επιχειρηματίες, με φορείς του τουρισμού απ΄ όλο τον κόσμο. Με την ολοκλήρωση δε της έκθεσης ήλθαν και τα πρώτα αισιόδοξα μηνύματα, που κάνουν λόγο για διψήφια αύξηση των προκρατήσεων για το 2018, γεγονός που σημαίνει ότι η νέα τουριστική χρονιά έρχεται με τους καλύτερους οιωνούς και αναμένεται να κινηθεί σε υψηλότερα επίπεδα από φέτος, όπου η κίνηση των Άγγλων τουριστών για το πρώτο εννιάμηνο του 2017 σημείωσε αύξηση της τάξης του 11,57% σε σχέση με το ίδιο χρονικό διάστημα του 2016. Αλλά και οι δύο μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί TUI και Thomas Cook δίνουν διψήφια αύξηση στις κρατήσεις αεροπορικών θέσεων το 2018 για τη Ρόδο.

Ξεχωριστή και πλήρως οργανωμένη ήταν και η παρουσία της Διεύθυνσης Τουρισμού, που επανδρωμένη με δύο βασικά στελέχη της, με τον προϊστάμενο του Τμήματος Προβολής, Προώθησης και Πληροφόρησης κ. Κώστα Χατζίκο και τον κ. Βλάσση Φακιόλη να παρέχουν πληροφορίες και να διανέμουν  έντυπο ενημερωτικό υλικό του Δήμου Ρόδου. Προσέφεραν δε στους επισκέπτες, όπως σε όλες τις εκθέσεις στις οποίες συμμετέχει η Διεύθυνση Τουρισμού, τοπικά προϊόντα του νησιού, όπως το παραδοσιακό μελεκούνι και παραδοσιακά γλυκίσματα, προσφορά της εταιρίας  «Ποντικάκης Γεώργιος και Σία Ο.Ε. - Pane Di Capo». 

«Στόχος του Δήμου Ρόδου και όλων των φορέων είναι να προβληθεί το νησί  ως ιδανικός προορισμός για όλο το έτος, αφού εναλλακτικές μορφές τουρισμού, σε συνδυασμό με την μακραίωνη ιστορία, τον πολιτισμό και την παράδοση, κρατούν πάντα έντονο το ενδιαφέρον των επισκεπτών» ανέφερε η αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου, η οποία είχε στην WTM  σειρά επαφών με τουριστικούς πράκτορες και εκπροσώπους εταιρειών που ενδιαφέρονται για θεματικό τουρισμό και υπογράμμισε: « Όλα τα μηνύματα που πήραμε ήταν αισιόδοξα, καθώς πέραν των προκρατήσεων που δείχνουν σαφώς μια καλή τουριστική περίοδο για το 2018, επιτυγχάνουμε παράλληλα και τη σταδιακή επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, που αποτελεί έναν από τους μεγάλους μας στόχους».

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις