Τρεις στους 4 Δανούς και Φινλανδούς απολαμβάνουν τα επαγγελματικά ταξίδια, με το ποσοστό να ανεβαίνει στο 88% για τους Νορβηγούς και στο 77% για τους Σουηδούς.
Σε έρευνα που διενήργησε η BCD Travel σε δείγμα 4.477 Σκανδιναβών που ταξιδεύουν συχνά για επαγγελματικούς λόγους, οι σκανδιναβοί αναφέρουν ότι ο βασικός λόγος που ενθουσιάζονται με τα επαγγελματικά ταξίδια είναι επειδή ανακαλύπτουν νέα μέρη, κάτι που ισχύει ιδιαίτερα για τους Φινλανδούς (51%) και τους Νορβηγούς (50%), αλλά και για τους Δανούς (47%) και τους Σουηδούς (45%).
Η απόδραση από την καθημερινότητα είναι σημαντική για το 50% των Νορβηγών σε επαγγελματικά ταξίδια όμως λειτουργεί ως κίνητρο για επαγγελματικό ταξίδι μόνο για το 30% και 36% των Δανών και Σουηδών αντίστοιχα.
Το 42% των Σουηδών προτιμά περισσότερο από τους υπόλοιπους Σκανδιναβούς τη διαμονή σε ξενοδοχείο.
Και οι 4 εθνικότητες συνδυάζουν εργασία και αναψυχή στα επαγγελματικά ταξίδια, με διαφοροποίηση στις δραστηριότητες. Τις αγορές προτιμά το 51% των Φινλανδών, το 285 των Δανών, το 34% των Νορβηγών και το 29% των Σουηδών.
Επίσης οι Νορβηγοί τείνουν να προτιμούν συναντήσεις με φίλους και γνωστούς (35%) όχι όμως και οι Σουηδοί (15%) και οι Δανοί (16%).
Η διαχείριση κινδύνων είναι πολύ σημαντική για το 64% των Σουηδών, το 60% των Φινλανδών, το 59% των Δανών και το 56% των Νορβηγών.
Η επιλογή ξενοδοχείου είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για τους Φινλαδούς (77%) και τους Νορβηγούς (69%) αλλά και τους Σουηδούς (64%) ενώ η τιμή είναι σημαντική για το 51% των Νορβηγών και το 49% των Φινλανδών, όχι όμως τόσο για τους Δανούς (41%).
Ο τρίτος σημαντικότερος παράγοντας στην επιλογή ξενοδοχείου είναι οι υποδομές για τα επαγγελματικά ταξίδια, όπως το διαδίκτυο. Για σχεδόν τους μισούς Φινλανδούς είναι πολύ σημαντικό στοιχείο αλλά μόνο για το 22% των Δανών. Τα ποσοστά των Σουηδών και των Νορβηγών είναι 34% και 41% αντίστοιχα.
Στην κράτηση πτήσης, οι απευθείας συνδέσεις είναι το πιο σημαντικό στοιχείο για τους Φινλανδούς (57%) και ακολουθούν οι Νορβηγοί (54%), οι Σουηδοί (51%) και οι Δανοί (48%).