Τις απόλυτες τάσεις στα ταξίδια των Αμερικανών το 2018, παρουσιάζουν δύο ειδικοί στο μάρκετινγκ, τη στρατηγική των brands και των δημόσιων σχέσεων, οι Elaine Lyerly και Melia Lyerly, οι οποίες διαθέτουν περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας.
Καθώς η χώρα μας προσδοκά μεγάλη αύξηση ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, εν όψει και του συνεδρίου των αμερικανών τουριστικών πρακτόρων, ASTA Destination EXPO, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα τον ερχόμενο Απρίλιο, οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Αμερικανών όπως διαμορφώνονται για το 2018 αποτελούν «ιερή βίβλο» για πολλές ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις που απευθύνονται σε αυτό το κοινό.
(Διαβάστε ακόμα: Καλώς ήρθε το δολάριο...)
Οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί τα τελευταία χρόνια σε δημογραφικό αλλά και σε επίπεδο ενδιαφερόντων του πληθυσμού στις ΗΠΑ, φαίνεται ότι ευνόησαν ιδιαίτερα τα ταξίδια αφού όλοι και περισσότεροι αμερικανοί ταξιδιώτες αναζητούν διαφοροποιημένες εμπειρίες διακοπών στο εξωτερικό.
Δείτε τις τάσεις για το 2018 που παρουσιάζουν σε άρθρο τους στη σελίδα goupstate.com οι αδελφές Lyerly…
-Κυριαρχία των millennials | Η γενιά αυτή είναι ευρύτερη πληθυσμιακά σε σχέση με τους baby boomers. Αυτό σημαίνει ότι είναι οι περισσότεροι Αμερικανοί με ζήτηση για ταξίδια. Ως εκ τούτου, η προσέγγιση της βιομηχανίας υφίσταται αλλαγές προκειμένου να ανταποκρίνεται στη ζήτηση της πληθυσμιακής αυτής ομάδας.
Το 2018, οι millennials θα αναζητήσουν περισσότερο την ευκολία του διαδικτύου για τις ταξιδιωτικές κρατήσεις, περισσότερες επιλογές στις διανυκτερεύσεις και ταξίδια με έμφαση στον υπεύθυνο και αειφόρο τουρισμό.
-θεματικά ταξίδια | Ο γαστρονομικός τουρισμός, τα σαββατοκύριακα αποδράσεων αποκλειστικά για γυναίκες, τα ταξίδια περιπέτειας κτλ είναι μερικές από τις κατηγορίες θεματικών διακοπών οι οποίες βρίσκονται σε διαρκή ανάπτυξη.
Καθεμία από τις κατηγορίες προσφέρει τη δυνατότητα για διαμόρφωση μιας εξατομικευμένης ταξιδιωτικής εμπειρίας, η οποία θα συμπεριλαμβάνει τα ξεχωριστά ενδιαφέροντα του ταξιδιώτη και θα του προσφέρει την ευκαιρία να γνωρίσει την ιστορία ενός προορισμού και όχι απλώς να δει τα αξιοθέατά του.
Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις οφείλουν να διευρύνουν την προσφορά ατομικών, προσωποποιημένων εμπειριών στους ταξιδιώτες που αναζητούν μοναδικές εμπειρίες.
-Φωτογραφίες | Η διάδοση της ψηφιακής φωτογραφίας έφερε την επανάσταση στην ταξιδιωτική βιομηχανία με πολλούς τρόπους. Ωστόσο, η άνθιση των φωτογραφιών μέσω κινητού άλλαξε καθοριστικά τα δεδομένα. Στη συντριπτική πλειονότητά τους, οι βελτιωμένες φωτογραφικές μηχανές των κινητών προσφέρουν στους τουρίστες τη δυνατότητα να απαθανατίσουν εικόνες από έναν ξεχωριστό προορισμό και να την αναδημοσιεύσουν στα social media, δημιουργώντας σχεδόν στιγμιαίο ενδιαφέρον.
Ωστόσο, και οι τοπικές κοινότητες που επιθυμούν να προσελκύσουν τουρισμό μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα κινητά για να προωθήσουν τον προορισμό τους.
Σε άρθρο του στο Travel Massive, η φωτογράφος Andrea Rees αναφέρει πώς ένα εργαστήριό της στην πόλη Khayelitsha της Ν. Αφρικής βοήθησε τις γυναίκες της κοινότητας να αναπτύξουν μια σειρά από καρτ ποστάλ αποκομίζονται απαραίτητα έσοδα.
Το επόμενο βήμα, είπαν οι γυναίκες, είναι να διευρύνουμε το πρότζεκτ μας έτσι ώστε να φθάσει σε ανθρώπους του εξωτερικού.
Το 2018 αναμένεται να υπάρξουν περισσότερες τέτοιες ιστορίες. Από απλούς τουρίστες μέχρι ταξιδιωτικούς μπλόγκερ του Instagram και μικρές κοινότητες, κάθε είδους ομάδες μαθαίνουν πώς η καλή φωτογραφία μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμο εργαλείο στη δημιουργία εσόδων που θα προέρχονται από τουρίστες.
-Ενσωμάτωση της εικονικής πραγματικότητας | Η εικονική πραγματικότητα συναντάται όλο και πιο συχνά στην τουριστική βιομηχανία εξαιτίας της ευελιξίας και των τεράστιων δυνατοτήτων που προσφέρει στο να φανταστεί κάποιος πώς θα είναι ο κάθε προορισμός πριν ταξιδέψει σε αυτόν.
Μπορεί, μεταξύ άλλων, να χρησιμοποιηθεί από ξενοδοχεία και χώρους εκδηλώσεων προκειμένου να δώσει στους επισκέπτες τρισδιάστατη απεικόνιση του δωματίου ή του χώρου, ή για να τονισθούν τα χαρακτηριστικά του και να επισημανθούν τα σημεία ενδιαφέροντος μέσα σε ένα εικονικό περιβάλλον.
Έτσι, οι δυνητικοί ταξιδιώτες αποκτούν επαρκή πληροφόρηση προκειμένου να κάνουν πιο συνειδητοποιημένες αποφάσεις κράτησης. Μπορεί ακόμη να χρησιμοποιηθεί για να προκαλέσει προσδοκίες πριν την άφιξη στον προορισμό και να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να οριστικοποιήσουν την κράτηση.
-Διαφοροποιημένο τοπίο στη φιλοξενία | Οι περισσότεροι ειδικοί στα ταξίδια συμφωνούν ότι η Airbnb θα συνεχίσει να ανακόπτει την πορεία της ξενοδοχειακής βιομηχανίας και το 2018, όμως είναι απίθανο, όπως αναφέρουν, να την αντικαταστήσει.
Αυτό συμβαίνει γιατί παρότι η Airbnb έχει μοναδικό προϊόν, το νέο επιχειρηματικό μοντέλο έχει επίσης αναγκάσει τα ξενοδοχεία να διαφοροποιήσουν την προσέγγιση που έχουν στις διανυκτερεύσεις.
Ορισμένα έχουν δημιουργήσει μπουτικ περιοχές οι οποίες ανταποκρίνονται σε ομάδες ταξιδιωτών με ιδιαίτερα ενδιαφέροντα. Άλλα απλώς αναβάθμισαν τις υπηρεσίες τους και έριξαν τις τιμές.
Αυτός ο ανταγωνισμός θα συνεχίσει να φέρνει στο προσκήνιο καινοτόμες υπηρεσίες αλλά και οφέλη για τους ταξιδιώτες.