Η Ελλάδα απογειώνει τις πωλήσεις στον Alltours- Δύο νέα ξενοδοχεία Allsun στην Κρήτη

24-01-18 | ΑΓΟΡΕΣ

Τη μεγαλύτερη αύξηση ταξιδιωτικής κίνησης, από όλους τους υπόλοιπους προορισμούς του, προσδοκά για το 2018 από την Ελλάδα ο γερμανός τουρ οπερέιτορ Alltours.

Σύμφωνα με τον οργανισμό, στο συναγωνισμό για τη μεγαλύτερη αύξηση ταξιδιωτών αυτή τη χρονιά έχουν μπει η Ισπανία, η οποία μέχρι στιγμής σημειώνει τη δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση κρατήσεων αλλά και, για πρώτη φορά, περισσότερους από 1 εκατ. επισκέπτες, καθώς και η Τουρκία, με διψήφιο ποσοστό κρατήσεων για το καλοκαίρι σε σχέση με πέρυσι.

Η Ελλάδα θα συνεχίσει να είναι δημοφιλής προορισμός για τους πελάτες του τουρ οπερέιτορ, όπως εκτιμά ο Alltours, συμβάλλοντας σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη των μεγεθών του με σημαντικά διευρυμένη επιλογή αποκλειστικών ξενοδοχείων.

Το επόμενο καλοκαίρι άλλωστε, αναμένεται να λειτουργήσουν τα 2 πρώτα ξενοδοχεία της αλυσίδας ιδιόκτητων ξενοδοχείων της Alltours, allsun, στην Κρήτη. Η Allsun λειτουργεί συνολικά 34 ξενοδοχεία, 26 εκ των οποίων στην Ισπανία και 6 στη Μαγιόρκα. Όλα προσφέρονται κατ αποκλειστικότητα από τους τουρ οπερέιτορ του ομίλου.

Για το 2018, στον όμιλο εκτιμούν ότι η Τουρκία, εξαιτίας των ποιοτικών ξενοδοχείων της και των χαμηλών τιμών, θα ανακάμψει το 2018 ως ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς, όπως και η Αίγυπτος και η Τυνησία.

Οι alltours και byebye προσανατολίζονται στην αύξηση των πωλήσεων κατά 5% και των επισκεπτών κατά 3%, με προσδοκίες για άνοδο σε όλους τους προορισμούς.

+30% οι επισκέπτες στην Ελλάδα το 2017

Η Ελλάδα αποτελεί πλέον τον δεύτερο σημαντικότερο προορισμό του τουρ οπερέτορ με την αύξηση στις πωλήσεις και τους επισκέπτες το καλοκαίρι του 2017 να διαμορφώνεται στο +30%.

Ισπανία και Ελλάδα ήταν οι προορισμοί με τη μεγαλύτερη συμβολή στα θετικά αποτελέσματα του ομίλου κατά την περυσινή χρονιά (1η Νοεμβρίου 2016- 31 Οκτωβρίου 2017), η οποία είχε συνολικά 1,66 εκατ. ταξιδιώτες από τις αγορές της Γερμανίας, της Αυστρίας, της Ελβετίας και της Ολλανδίας, 2,5% περισσότερους σε ετήσια βάση. Οι πωλήσεις στον όμιλο αυξήθηκαν κατά 4,5% σε 1,39 δισ. Ευρώ. 

Ο όμιλος είχε πλεόνασμα 63 εκατ. ευρώ προ φόρων, με ετήσια αύξηση κερδών 12,75. Τη χρονιά 2015/16 ο όμιλος είχε κέρδη 55,9 εκατ. ευρώ.

Τα κέρδη αυτά δαπανώνται σε επενδύσεις όπως η ανάπτυξη του ομίλου μέσω της διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου των ιδιόκτητων ξενοδοχείων allsun, δήλωσε ο μέτοχος, Willi Verhuven, ενώ προσφέρονται και μπόνους στους εργαζομένους προκειμένου να ενισχύονται οι επιτυχίες του ομίλου.

Όλες οι θυγατρικές στη Γερμανία και στο εξωτερικό είχαν ανάπτυξη (alltours, byebye, alltours España ιδιοκτήτρια των allsun hotels, Viajes allsun, alltours travel center και το διαδικτυακό πόρταλ της alltours).

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις