Tα τουριστικά γραφεία συνεχίζουν να αποτελούν την κύρια πηγή έμπνευσης των Γερμανών κατά το στάδιο επιλογής προορισμού, αποκαλύπτει έρευνα της ένωσης ψηφιακών λύσεων Bitkom με τίτλο «Το μέλλον των ταξιδίων είναι ψηφιακό».
Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία διενεργήθηκε σε δείγμα 1.000 καταναλωτών στη Γερμανία με στόχο να αναδείξει πώς θα είναι τα ταξίδια στο μέλλον, σχεδόν ένας στους 2 Γερμανούς επιλέγει τουριστικό γραφείο για να προγραμματίσει τις διακοπές του.
Το 48% τω Γερμανών αναζητά μια πρώτη έμπνευση για ταξιδιωτικό προορισμό σε τ. γραφείο έναντι 25% που προτιμά το διαδίκτυο.
Ωστόσο, το 67% χρησιμοποίησε πηγές έμπνευσης εκτός διαδικτύου, κυρίως τ. γραφεία, αφίσες ή άμεση πληροφόρηση από παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
Είναι επίσης εντυπωσιακό ότι το ενδιαφέρον για πληροφορίες από τουριστικά γραφεία κατανέμεται εξίσου σε όλες τις ηλικιακές ομάδες του πληθυσμού στη Γερμανία.
Οι καταναλωτές πληροφορούνται από μόνοι τους κυρίως στο διαδίκτυο γιατί μπορούν ανά πάσα στιγμή να εντοπίζουν ταξιδιωτικές υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Μόλις το 37% αναζητά προσφορές. Όμως η διαδικτυακή αναζήτηση θεωρείται ακριβή υπόθεση γιατί υπάρχει μεγάλη πληθώρα τιμών. Έτσι, τα τουριστικά γραφεία μπορούν να προσφέρουν υπηρεσίες με μεγαλύτερη συμβατότητα προς τους ταξιδιώτες, επισημαίνει ο διευθυντής της ένωσης, κ. Bernhard Rohleder.
Ως προς τις προσδοκίες των καταναλωτών από τα τουριστικά γραφεία, το 78% είπε ότι ζητά ψηφιακές συσκευές, τάμπλετ ή οθόνες ως συμπληρωματικές διευκολύνσεις στις υπηρεσίες. Το 70% επιθυμεί απεικονίσεις 360 μοιρών από τον προορισμό και το 61% μετάδοση ζωντανού βίντεο μέσω webcam από τον προορισμό. Το 51% θα επιθυμούσε γυαλιά εικονικής πραγματικότητας και το 48% θα ήθελε να μπορεί να κλείσει ραντεβού από το διαδίκτυο.