Mια εναλλακτική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, και όχι τα δημοφιλή στον υπόλοιπο κόσμο Facebook, Google και Twitter, μπορεί να αποτελέσει το όχημα για αποτελεσματικό μάρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων στην κινεζική αγορά ταξιδιωτών.
Εφόσον οι δημοφιλείς πλατφόρμες παραμένουν μπλοκαρισμένες στην Κίνα από τις τοπικές αρχές, το WeChat απομένει ως η δημοφιλέστερη εφαρμογή του είδους στη χώρα.
Σύμφωνα με έκθεση της GlobalData, σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους οι τουριστικές επιχειρήσεις μπορούν να κεφαλαιοποιήσουν την εφαρμογή αυτή για να αυξήσουν επισκέπτες και έσοδα, τα νέα μινι προγράμματα που λανσάρει το WeChat, με 1 δισ. ενεργούς χρήστες το μήνα στην Κίνα, μπορούν να βοηθήσουν στην προσέγγιση των Κινέζων καταναλωτών με αποτελεσματικό τρόπο.
Από τους 980 εκατ. τακτικούς χρήστες της εφαρμογής WeChat, εκτιμάται ότι τα 800 εκατ. χρησιμοποιούν το WeChat Pay, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πληρωμές σε 25 χώρες και να διαχειρισθεί συναλλαγές σε 13 διαφορετικά νομίσματα.
Αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων και καταστημάτων σε όλο τον κόσμο θεωρεί σημαντική τη χρήση WeChat Pay, προκειμένου να ανοίξουν νέους ορίζοντες στην κινεζική αγορά τουριστών.
Παρότι το WeChat είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι προσέγγισης των κινέζων καταναλωτών, οι τουριστικές επιτροπές πρέπει να διαμορφώσουν συνέργειες με κινεζικά τουριστικά γραφεία και να αναπτύξουν ειδική στρατηγική, προσαρμόζοντας το περιεχόμενο που δημοσιεύουν στις προτιμήσεις των Κινέζων ταξιδιωτών, δήλωσε η συνεργάτης στον τομέα ταξιδίων και τουρισμού της GlobalData, κ. Κωνσταντίνα Μπουτσιούκου.