Πώς να προσεγγίσετε αποτελεσματικά τους κινέζους τουρίστες στα social media

19-03-18 | ΑΓΟΡΕΣ

Mια εναλλακτική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, και όχι τα δημοφιλή στον υπόλοιπο κόσμο Facebook, Google και Twitter, μπορεί να αποτελέσει το όχημα για αποτελεσματικό μάρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων στην κινεζική αγορά ταξιδιωτών.

Εφόσον οι δημοφιλείς πλατφόρμες παραμένουν μπλοκαρισμένες στην Κίνα από τις τοπικές αρχές, το WeChat απομένει ως η δημοφιλέστερη εφαρμογή του είδους στη χώρα.

Σύμφωνα με έκθεση της GlobalData, σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους οι τουριστικές επιχειρήσεις μπορούν να κεφαλαιοποιήσουν την εφαρμογή αυτή για να αυξήσουν επισκέπτες και έσοδα, τα νέα μινι προγράμματα που λανσάρει το WeChat, με 1 δισ. ενεργούς χρήστες το μήνα στην Κίνα, μπορούν να βοηθήσουν στην προσέγγιση των Κινέζων καταναλωτών με αποτελεσματικό τρόπο.

Από τους 980 εκατ. τακτικούς χρήστες της εφαρμογής WeChat, εκτιμάται ότι τα 800 εκατ. χρησιμοποιούν το WeChat Pay, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πληρωμές σε 25 χώρες και να διαχειρισθεί συναλλαγές σε 13 διαφορετικά νομίσματα.

Αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων και καταστημάτων σε όλο τον κόσμο θεωρεί σημαντική τη χρήση WeChat Pay, προκειμένου να ανοίξουν νέους ορίζοντες στην κινεζική αγορά τουριστών. 

Παρότι το WeChat είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι προσέγγισης των κινέζων καταναλωτών, οι τουριστικές επιτροπές πρέπει να διαμορφώσουν συνέργειες με κινεζικά τουριστικά γραφεία και να αναπτύξουν ειδική στρατηγική, προσαρμόζοντας το περιεχόμενο που δημοσιεύουν στις προτιμήσεις των Κινέζων ταξιδιωτών, δήλωσε η συνεργάτης στον τομέα ταξιδίων και τουρισμού της GlobalData, κ. Κωνσταντίνα Μπουτσιούκου.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις