Αυτές είναι οι συνήθειες των Κινέζων τουριστών

30-04-18 | ΑΓΟΡΕΣ

Τις ιδιαίτερες ανάγκες και συνήθειες των κινέζων ταξιδιωτών, της μεγαλύτερης αγοράς εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, αποκαλύπτει σε ρεπορτάζ το tourism-review.com.

Όλο και περισσότερες εταιρίες επιθυμούν να προσελκύσουν κινέζους ταξιδιώτες και μια καλή αφορμή είναι η ανακήρυξη του 2018 ως Έτος Τουρισμού ΕΕ-Κίνας.

Βάσει των προσωπικών και επαγγελματικών εμπειριών τους, προκύπτει ότι οι Κινέζοι τουρίστες φέρουν στις αποσκευές τους πάντα ένα μέρος του πολιτισμού τους. Παράδειγμα αποτελούν οι βραστήρες νερού, οι θερμοσυσσωρευτές, τα σέλφι στικ, τα λαχανικά τουρσί από την Κίνα, τα κινεζικά ζυμαρικά (noodles) κτλ.

Eπίσης, επιθυμούν να βρίσκονται πάντα συνδεδεμένοι με το διαδίκτυο και γι’ αυτό απαιτείται η υπηρεσία WLAN στα ξενοδοχεία. Πολλοί ταξιδιώτες έχουν ήδη παραγγείλει ασύρματα ρούτερ στην Κίνα, επομένως η σύνδεση στο διαδίκτυο από το κινητό κατά τη διάρκεια των διακοπών είναι απαραίτητη.

Συνηθίζουν επίσης να κοινοποιούν φωτογραφίες από τα ταξίδια τους σε φίλους και την οικογένεια σε δημοφιλή social media όπως το WeChat.

Η αγορά πολυτελών τσαντών καθώς και άλλων ποιοτικών προϊόντων σημαίνει ότι οι Κινέζοι δίνουν μεγάλη έμφαση στα υλικά αγαθά. Ωστόσο, αναζητούν και ρομαντικούς προορισμούς, ιδιαίτερα όσους έχουν προβληθεί στην τηλεόραση ή στα social media. Μόλις προβληθεί ένας προορισμός στην Κίνα, αποκτά μεγάλη ελκυστικότητα στα μάτια τους.

Αυτό δε συμβαίνει με τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες, οι οποίοι δεν χρειάζεται να γνωρίζουν τον προορισμό που θα επισκεφθούν.

Πολλοί Κινέζοι τουρίστες κάνουν ένα μεγάλο γύρο της Ευρώπης μια φορά στη ζωή τους, και ιδίως εκείνοι που δεν έχουν μεγάλες περιουσίες ή οικογένεια στην Ευρώπη. Επομένως, επιδιώκουν να δουν όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα στα ταξίδια στο χρόνο που διαθέτουν για διακοπές.

Οι Κινέζοι τουρίστες δεν συμπαθούν το μαύρισμα

Οι διακοπές ξεκούρασης δεν περιλαμβάνουν θάλασσα, παραλίες και κρασί και δε συμπαθούν το μαύρισμα καθώς για πολλούς Κινέζουν αυτό είναι ένδειξη σκληρής δουλειάς. Η άσπρη επιδερμίδα θεωρείται ιδανικό ομορφιάς.

Τα λευκά και τα κόκκινα κρασιά δεν είναι ευρέως διαδεδομένα στην Κίνα. Το ευρωπαϊκό κρασί συχνά σερβίρεται μόνο σε επαγγελματικές συναντήσεις. Έτσι, οι γνώσεις τους για αυτό είναι περιορισμένες σε σχέση με άλλες χώρες.

Για τους περισσότερους Κινέζους ταξιδιώτες, η ημέρα τελειώνει στις 10 η ώρα το βράδυ και οι πόλεις με νυχτερινή ζωή είναι πρώτη επιλογή μόνο για τις νεαρές ηλικίες.

Οι μεγάλες ουρές τουριστών μπροστά από καταστήματα Louis Vuitton δε σημαίνουν ότι όλοι οι Κινέζοι που περιμένουν στην ουρά είναι πλούσιοι, αλλά ότι πολλοί από αυτούς αποταμιεύουν ποσά πριν ξεκινήσουν για το ταξίδι τους στην Ευρώπη. Αντίστοιχα, άλλοι πιστεύουν ότι εξοικονομούν μεγάλα ποσά ψωνίζοντας ακριβά προϊόντα στην Ευρώπη καθώς στη χώρα τους τα βρίσκουν τουλάχιστον κατά 30% ακριβότερα λόγω φόρων και μάρκετινγκ (στην Ευρώπη έχουν επιστροφή ΦΠΑ). 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις