Οι περισσότεροι Γερμανοί δεν θα παραχωρούσαν τα προσωπικά τους δεδομένα με χρηματικό αντάλλαγμα, αποκαλύπτει έρευνα της Syzygy, αναδεικνύοντας τη σημασία που έχει για τους καταναλωτές η διαχείριση προσωπικών δεδομένων, μετά και την έναρξη εφαρμογής του σχετικού ενιαίου πλαισίου της ΕΕ από την Παρασκευή.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη το Μάιο σε δείγμα 1.000 ενηλίκων από τη Γερμανία, το Ην. Βασίλειο και τις ΗΠΑ, έδειξε ότι τα 2 τρία των Γερμανών δεν επιθυμούν να «πουλήσουν» προσωπικά δεδομένα ούτε στα αγαπημένα τους brand.
Ελαστικότεροι φαίνεται να είναι οι Αμερικανοί και οι Βρετανοί, με το 55% των Αμερικανών να μην επιθυμεί κοινοποίηση προσωπικών δεδομένων και αντίστοιχα το 52% των Βρετανών.
Όσον αφορά τη χρήση της Google από τις επιχειρήσεις, μόλις το 16% των Γερμανών θα επέτρεπε σε εταιρία να παρακολουθεί τις διαδικτυακές τους δραστηριότητες, έναντι 20 ευρώ. Όμως στις ΗΠΑ θα το επέτρεπε τουλάχιστον ένας στους 3 και το 39% των Βρετανών.
Οι καταναλωτές τις Αγγλοσαξονικές χώρες είναι πιο αυστηροί στη διαχείριση δεδομένων: Πάνω από ένας στους 3 καταναλωτές στις ΗΠΑ και στο Ην. Βασίλειο έχουν γυρίσει την πλάτη σε διαδικτυακή πώληση ή υπηρεσία όταν αντιλήφθηκαν ότι τα προσωπικά τους δεδομένα δεν θα ήταν ασφαλή με αυτήν. Στη Γερμανία, μόλις 1 στους 4 εγκατέλειψε τέτοια διαδικτυακή υπηρεσία.
Μόνο 1 στους 6 Γερμανούς (17%) πιστεύει ότι αξίζει να εγκαταλείψει την ανωνυμία του στο διαδίκτυο προκειμένου να του παρουσιάζεται προσωποποιημένο περιεχόμενο.